Bezpłatne konsultacje dla firm z marketingu internetowego

Chcesz wiedzieć, jak z pomocą Internetu docierać do klientów? Do końca 2018 roku możesz zapisać się na bezpłatne konsultacje w ramach projektu Google "Internetowe Rewolucje dla Firm".

O projekcie

Bezpłatne konsultacje dla firm z marketingu internetowego

Google "Internetowe Rewolucje dla Firm" to inicjatywa mająca na celu wspieranie przedsiębiorców w wykorzystaniu potencjału Internetu do rozwoju biznesu, posiadająca formę bezpłatnych indywidualnych konsultacji w siedzibie Twojej firmy, z udziałem jednego z dedykowanych Doradców zlokalizowanych w całej Polsce. Organizatorem projektu jest Google Polska przy współpracy ze Związkiem Przedsiębiorców i Pracodawców, a my pełnimy rolę partnera w województwach zachodniopomorskim oraz lubuskim. Więcej informacji o projekcie znajdziesz na stronie bit.ly/IRdlaFirm.

Na czym to polega?

  • Zgłaszasz udział poprzez stronę bit.ly/RejestracjaIR [zapisy przedłużone do końca 2018!]
  • Jeden z dedykowanych Doradców kontaktuje się z Tobą i umawiacie spotkanie w dogodnym dla Ciebie terminie [uwaga: ze względu na dużą ilość chętnych może wystąpić opóźnienie pomiędzy przesłaniem przez Ciebie zgłoszenia, a kontaktem ze strony Doradcy!]
  • Doradca analizuje potrzeby Twojej firmy oraz jej dotychczasowe działania w Internecie
  • Podczas konsultacji Doradca odpowiada na Twoje pytania oraz przedstawia możliwości wykorzystania Internetu w Twojej firmie [w tym ogólnodostępne i darmowe narzędzia, z pomocą których możesz realizować swoje działania]
  • Wspólnie z Doradcą opracowujecie strategię, a po spotkaniu otrzymujesz notatkę ze wskazówkami i opracowanym planem działania
  • Jeszcze przez 3 miesiące od zakończenia spotkania Doradca bezpłatnie wspiera Cię w realizacji planu

Zgłoś udział »


 

O czym będziesz rozmawiać z Doradcą?

O czym tylko zdecydujesz. Z konsultacji możesz skorzystać niezależnie od tego, czy skupiasz się na podnoszeniu zadowolenia klientów ze swoich produktów, pozyskiwaniu nowych użytkowników do swojej usługi czy zdobywaniu nowych rynków.

Dla niektórych firm najważniejsze może być zbudowanie obecności w internecie i wykorzystywanie jej w kontakcie z obecnymi klientami, dla innych zaprojektowanie strony mobilnej, wdrożenie sklepu internetowego czy wykorzystanie sieci do promocji i sprzedaży za granicą. To Ty określasz zakres tematyczny spotkania.

 

Wykorzystanie Internetu w biznesie

 

Dlaczego warto aktywnie działać w Internecie? Bo Twoi klienci już tam są. 67% Polaków korzysta z Internetu przynajmniej raz w tygodniu, spędzając w nim dziennie średnio 4,4 godziny na komputerach i 1,3 godziny na urządzeniach mobilnych. 39% aktywnie korzysta z mediów społecznościowych - średnio 1 godzinę i 45 minut dziennie. 55% co najmniej raz w miesiącu kupuje przez Internet. A tendencje są wzrostowe. (Źródła: 1. Raport Deloitte "Tech Trends 2017. The kinetic enterprise"; 2. Raport McKinsey & Company "Cyfrowi Polacy"; 3. Raport We Are Social i Hootsuite "Digital in 2017: Global Overview".)

 


 

Opinie uczestników

Myślisz, że Internet nie jest dla Ciebie? Przekonaj się, że również Ty możesz wykorzystywać Internet do zdobywania i utrzymywania klientów. Posłuchaj na bit.ly/IR2017Opinie, co o "Internetowych Rewolucjach dla Firm" mówią dotychczasowi uczestnicy bezpłatnych konsultacji. Zaskoczy Cię, jak nawet najbardziej nietypowa branża może zyskać na obecności w sieci.

 

Google Internetowe Rewolucje dla Firm - Opinie uczestników

 

W 2017 r. w projekcie wzięło udział ponad 10.000 przedsiębiorców. Jak wynika z badania "Internetowe Rewolucje Google – Ipsos Impact Study", aż 94% przedsiębiorców było usatysfakcjonowanych ze szkolenia. Z pozytywnym odbiorem spotkały się także plany dalszych działań dla ich biznesu, które pomogli opracować doradcy. Aż 89% przedsiębiorców stwierdziło, że przyczynią się one do zwiększenia efektywności firmy w przyszłości. Szkolenia w ramach "Internetowych Rewolucji dla Firm" otwierają także nowe perspektywy przed prowadzącymi biznes – 72% z nich poznało nowe sposoby prowadzenia działalności gospodarczej online. Ogółem aż 99% poleciłoby udział w projekcie innym przedsiębiorcom lub swoim partnerom biznesowym. (Źródło: Strefa Biznesu)

 


 

Rozmowy ZZPP
– Poradnik Przedsiębiorcy

O tym, dlaczego warto wykorzystywać Internet w biznesie, oraz jak robić to skutecznie, mówiliśmy w trzecim odcinku Rozmów ZZPP – naszego bezpłatnego wideoporadnika dla przedsiębiorców realizowanego przy współpracy z Polska Presse Group (wydawcą Głosu Koszalińskiego oraz Głosu Szczecińskiego), z udziałem przedsiębiorców zrzeszonych w Zachodniopomorskim ZPP w woli ekspertów, dostępnym pod adresem bit.ly/RozmowyZZPP3. Gościem prezesa ZZPP Roberta Bodendorfa była Zofia Mazurek – Doradca projektu Google "Internetowe Rewolucje dla Firm".

Z webinarium dowiesz się:

  • Jak najlepiej dobierać kanały marketingowe?
  • Jakie cechy posiada dobra strona internetowa?
  • Na czym polega marketing w wyszukiwarkach?
  • Jakie są różnice między optymalizacją (SEO) a reklamą typu "płać za kliknięcie" (PPC)?
  • Jak możesz dać się znaleźć klientom dzięki stosowaniu często wyszukiwanych fraz?
  • Co możesz zyskać dzięki wideo marketingowi i transmisjom na żywo?

 

Webinarium Rozmowy ZZPP. Poradnik Przedsiębiorcy - bezpłatny wideoporadnik dla przedsiębiorców

 


 

Internetowy Niezbędnik Przedsiębiorcy

Pod koniec września w Koszalinie i Szczecinie odbyły się w ramach "Internetowych Rewolucji dla Firm" bezpłatne warsztaty dla szerokiego grona przedsiębiorców pod hasłem "Internetowy niezbędnik przedsiębiorcy, czyli 9 narzędzi, które przydadzą się Twojej firmie". W ich trakcie omówiliśmy pokrótce rozwiązania, którymi przedsiębiorcy mogą wspierać działania marketingowe i sprzedażowe w Internecie. Przegląd tych narzędzi znajdziesz w dodatku specjalnym do Magazynu Zachodniopomorskiego ZPP - naszego bezpłatnego informatora dla przedsiębiorców - pod adresem zzpp.net.pl/magazyn/1.

Magazyn ZZPP - Dodatek specjalny - Internetowy Niezbędnik Przedsiębiorcy


Zgłoś udział – zamów kontakt z Doradcą »