Magazyn

Zachodniopomorskiego ZPP

Magazyn ZZPP nr 9/2017

W bieżącym numerze

Polecamy szczególnie

  • Bezpłatny email marketing dla Twojej firmy

Zapytania ofertowe

Zobacz wszystkie pozycje

  • Dostawa gotowych maseczek do twarzy na tkaninie
  • [Szczecin] Najem urządzenia wielofunkcyjnego A3 na 48 miesięcy
  • [Szczecin] Obsługa gastronomiczna oraz techniczna wydarzenia biznesowego
  • [Szczecin] Wynajem pomieszczeń konferencyjnych oraz usługa cateringowa
  • [Koszalin] Zakup oraz dostawa nowego sprzętu i materiałów biurowych
  • Wykonanie pieczęci dla projektu zgodnie z kartą wizualizacji

Wydarzenia w regionie

Zobacz wszystkie pozycje

  • [Koszalin] Dyżur prawny dla przedsiębiorców
  • Plebiscyt "Pracodawca Roku Pomorza 2017"
  • [Szczecin] Spotkanie dla firm produkcyjnych zatrudniających kadrę inżynierską
  • [Szczecin] Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna "Industrial Bridge 2017"

Szkolenia przez Internet

Zobacz wszystkie pozycje

  • Webinar "Jak przekonać klienta w Internecie do tego, aby skorzystał z Twoich usług?"
  • Webinar "Dyrektor HR jako motor zmian w organizacji"
  • Webinar "ISO 9001:2015 – Podsumowanie zmian (edycja II)"
  • Webinar "Czy jesteś gotów na nową normę IATF 16949:2016?" [j. angielski]
  • Webinar "15 sposobów na zwiększenie sprzedaży na stronie internetowej"
  • Webinar "Stop ransomware, czyli jak przechytrzyć hackerów i ocalić firmę przed utratą danych" (z cyklu "Vtorek Technologiczny")
  • Webinary "Dobra obsługa klienta" oraz "Organizacja pracy Twojego działu wsparcia" (z cyklu "Czego nie lubią klienci vs. czego oczekują?")
  • Webinar "Inwestycja szkoleniowa – od celu szkolenia do realnych efektów" (z cyklu "Controlling personalny w praktyce")
  • Webinar "Rewolucyjne zmiany w procedurze administracyjnej"
  • Webinar "Powiadomienia web-push - kiedy działają, a kiedy to zwykły spam"
  • Webinar "Personalizacja maili – jak robić to dobrze?"
  • Webinar "Jak wykorzystać potencjał Internetu dla Twojej firmy? (Wprowadzenie)"
  • Webinar "Obsługa klienta biznesowego w Internecie"
  • Webinar "Jak przenieść kompetencje z plakatu do codziennej rzeczywistości"
  • Webinar językowy - język angielski: "International English – czy angielski jest nadal angielskim?"
  • Webinar "Jak sprawić, aby Klient artykułował swoje wymagania"
  • Webinar "Dostarczalność wiadomości e-mail dla developerów systemów lub aplikacji"
  • Webinar "Kontekst organizacji i wpływ stron zainteresowanych" (z cyklu "4 kroki do spełnienia wymagań normy ISO 9001:2015")
  • Webinar "Jak ominąć spam? – Zestaw sprawdzonych sposobów, aby trafić do skrzynki odbiorczej"
  • Webinar "Jak znaleźć dobrego partnera biznesowego w Chinach"
  • Webinar "Bezpieczna komunikacja e-mail: Ochroń firmę przed phishingiem"
  • Webinar "Pierwsze kroki z kodami kreskowymi"
  • Webinar "Ransomware – nadchodzi czas apokalipsy"
  • Webinar "Modelowanie i opis wymagań"
  • Webinar "RODO – fakty i mity dot. ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych"
  • Webinar "Pracuj na TAK! Jak budować angażujące środowisko pracy?"
  • Webinar "Jak oszczędzać na frachcie morskim?"
  • Webinar "CSR – Corporate Social Responsibility: Wymagania i zasady raportowania społecznej odpowiedzialności biznesu"
  • Webinar "Zmiany w standardzie certyfikowania FSC Chain of Custody"
  • Webinar "Zabezpiecz oraz udostępniaj swoje firmowe dane"
  • Webinar "Przygotuj mikroprzedsiębiorstwo na JPK i pozostałe zmiany w przepisach"

Informacje z ZPP

Zobacz wszystkie pozycje

  • Konferencja prasowa oraz prezentacja badania ZPP "Bariery prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce"
  • Konferencja "PMI - Poland Meet Italy Cracow 2017"
  • Rządowi uda się odzyskać 1 proc. PKB? Tyle kosztuje gospodarkę obsługa obrotu gotówkowego
  • Czego nie dało się wygrać w sądzie, będzie zmienione w ustawach
  • MF: Wykreślony z rejestru VAT powinien o tym wiedzieć
  • Jędrzejewska: "Fiskus wie lepiej, co dla kogo dobre"

Polecamy szczególnie

Polecamy szczególnie

Najważniejsze informacje od Zachodniopomorskiego ZPP

Bezpłatny email marketing dla Twojej firmy

Czy wiesz, że możesz wysyłać do swoich klientów i partnerów atrakcyjne wiadomości e-mail bez ponoszenia kosztów, znajomości kodowania, czy konieczności instalowania specjalistycznego oprogramowania? Liczne serwisy takie jak (polskojęzyczne) Sare, FreshMail, MailerLite, RedLink, (angielskojęzyczne) Benchmark Email, MailChimp lub Mad Mimi (przegląd wybranych narzędzi tutaj » oraz tutaj ») posiadają bezpłatne pakiety (zwykle do 500-2500 odbiorców) oraz oferują prosty, wizualny sposób tworzenia treści.

O tym, jak rozpocząć przygodę z email marketingiem, bądź jak ulepszyć prowadzone już kampanie emailingowe, dowiesz się korzystając z darmowych konsultacji w ramach inicjatywy Google we współpracy z ZPP "Internetowe Rewolucje dla Firm".

Już teraz umów się na spotkanie z Doradcą!

Zamów kontakt »

Zapytania ofertowe

Zapytania ofertowe

Firmy poszukujące dostawców oraz propozycje współpracy

Dostawa gotowych maseczek do twarzy na tkaninie

 Źródło: Centrum Biznesu 

Czytaj dalej

Firma z Chin poszukuje producentów maseczek do twarzy aplikowanych w sposób azjatycki, z supermarketowej półki cenowej, nie wymagających ponownego opakowania, a jedynie etykiet w języku chińskim). Szczegóły: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Prześlij ofertę »

Najem urządzenia wielofunkcyjnego A3 na 48 miesięcy

 Źródło: Uniwersytet Szczeciński 

Czytaj dalej

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z uruchomieniem 1 sztuki urządzenia wielofunkcyjnego A3 (kserokopiarki) do Sekcji Księgowości na okres 48 miesięcy. Termin składania ofert: 2 sierpnia br. do godz. 12:00.

Szczegóły »

Obsługa gastronomiczna oraz techniczna wydarzenia biznesowego

 Źródło: Północna Izba Gospodarcza 

Czytaj dalej

W związku z organizacją tegorocznej Herbatki Izbowej, która odbędzie się 8 września br. (piątek), Północna Izba Gospodarcza w Szczecinie poszukuje do współpracy firm zakresie obsługi gastronomicznej oraz technicznej. Termin składania ofert: 26 lipca br.

Szczegóły »

Wynajem pomieszczeń konferencyjnych oraz usługa cateringowa

 Źródło: Agencja Rozwoju Metropolii Szczecińskiej 

Czytaj dalej

W związku z realizacją projektu pn. "Which Way With IT?", ARMS Sp. z o.o. zaprasza do składania ofert na wynajem powierzchni konferencyjnych oraz usługi cateringowej w celu organizacji wydarzenia. Termin składania ofert: 2 sierpnia br.

Szczegóły »

Zakup oraz dostawa nowego sprzętu i materiałów biurowych

 Źródło: Urząd Miejski w Koszalinie 

Czytaj dalej

Gmina Miasto Koszalin zaprasza do złożenia oferty cenowej na zakup i dostawę fabrycznie nowego sprzętu i materiałów biurowych w ramach projektu "Zapewnienie sprawnego i prawidłowego przebiegu procesu wdrażania i realizacji instrumentu ZIT na terenie WZ na obszarze KKBOF w roku 2017". Termin składania ofert: 27 lipca br.

Szczegóły »

Wykonanie pieczęci dla projektu zgodnie z kartą wizualizacji

 Źródło: Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego 

Czytaj dalej

KARR S.A. zaprasza do składania ofert na wykonanie pieczęci dla projektu "Usługi rozwojowe dla przedsiębiorców i pracowników przedsiębiorstw dostępne w ramach Bazy Usług Rozwojowych", zgodnie z obowiązującymi wytycznymi programowymi, w szczególności kartą wizualizacji RPO WZ 2014-2020. Termin składania ofert: 26 lipca do godz. 15:30.

Szczegóły »

Wydarzenia w regionie

Wydarzenia w regionie

Bezpłatne spotkania, szkolenia, konkursy i plebiscyty w województwie zachodniopomorskim

Gdzie: Koszalin // Najbliższy termin: 27.07.2017, 15:00

Dyżur prawny dla przedsiębiorców

Czytaj dalej

Północna Izba Gospodarcza Koszalin zaprasza w każdy czwartek od godziny 15.00 na dyżur prawny, podczas którego bezpłatnych porad udziela Kancelaria Radcy Prawnego Małgorzaty Zakrzewskiej-Trusiło.

Dyżur jest bezpłatny. Wymagane zgłaszenie udziału do każdego czwartku do godz. 13:00 na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub na nr 537 184 630.

Więcej »
Obszar: Pomorze // Do kiedy: 15.08.2017

Plebiscyt "Pracodawca Roku Pomorza 2017"

Czytaj dalej

Północna Izba Gospodarcza w Koszalinie wraz z partnerami po raz pierwszy organizuje plebiscyt na Pracodawcę Roku. Celem konkursu jest promowanie Pomorza jako regionu oferującego miejsca pracy w konkretnych przedsiębiorstwach, gwarantującym pracownikom sukces zawodowy i rozwój kariery. Ponadto organizatorzy chcą docenić firmy, które w swojej codziennej pracy kierują się zasadami etyki i społecznej odpowiedzialności biznesu.

Ukoronowaniem plebiscytu będzie Gala Północnej Izby Gospodarczej w Koszalinie, podczas której nastąpi wręczenie statuetek "Pracodawca Roku Pomorza 2017" zwycięzcom.

Udział w plebiscycie jest bezpłatny. Zgłoszenia do 15 sierpnia.

Więcej »
Gdzie: Szczecin // Kiedy: 05.09.2017

Spotkanie dla firm produkcyjnych zatrudniających kadrę inżynierską

Czytaj dalej

Północna Izba Gospodarcza zaprasza firmy, które zatrudniają kadrę inżynierską, na kolejne spotkanie dotyczące prac nad programem kształcenia inżynierów oraz sposobu prowadzenia praktyk studenckich. Podczas spotkania przedstawione zostaną konkretne możliwości w zakresie organizacji praktyk studenckich oraz współpracy między Wydziałem Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie oraz Wojewódzkim Zakładem Doskonalenia Zawodowego a firmami.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Wymagane zgłoszenie udziału. Szczegóły już wkrótce.

Więcej »
Gdzie: Szczecin // Kiedy: 23.11.2017, 8:30

Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna "Industrial Bridge 2017"

Czytaj dalej

Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii zaprasza firmy z branży morskiej, metalowej oraz logistyczno–transportowej do udziału w największym międzynarodowym wydarzeniu kooperacyjnym w regionie. Pierwsze edycja zgromadziła 120 uczestników z 3 krajów, którzy wzięli udział łącznie w 138 spotkaniach.

Dlaczego warto wziąć udział?

  • Indywidualnie ustalane, 20 minutowe spotkania
  • Rozszerzanie działalności gospodarczej za granicą
  • Możliwość poznania nowych partnerów handlowych, technologicznych i badawczych z kraju i zagranicy
  • Informacje na temat nowych technologii i rozwiązań
  • Dostęp do źródeł finansowania
  • Inicjowanie kontaktów i współpracy transgranicznej
  • Wymiana doświadczeń z międzynarodowymi partnerami biznesowymi
  • Spotkania i wymiany poglądów z naukowcami i ekspertami z Państwa dziedziny

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Wymagane zgłoszenie udziału do 12 listopada.

Więcej »

Szkolenia przez Internet

Szkolenia przez Internet

Bezpłatne webinary oraz kursy online

Kiedy: 25.07.2017, 10:00-11:00

Webinar "Jak przekonać klienta w Internecie do tego, aby skorzystał z Twoich usług?"

Czytaj dalej

Bezpłatny cykl szkoleń i webinarów dla przedsiębiorców, którzy chcą dowiedzieć się jak efektywnie wykorzystać Internet, żeby pozyskać zlecenia i nowych klientów.

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 25.07.2017, 10:00

Webinar "Dyrektor HR jako motor zmian w organizacji"

Czytaj dalej

Czy obecność dyrektora HR na spotkaniach zarządu to korzyść dla organizacji? Do jakich danych powinien mieć on dostęp, by móc efektywnie wspierać proces zmian przeprowadzanych w firmie? Jakie procesy i jakimi metodami powinien mierzyć, by móc formułować strategiczne wnioski i rekomendacje dla zarządu?

Podczas webinaru dowiesz się:

  • Jak zarządzać procesami HR tak aby przynosiło to wymierne efekty dla całej organizacji
  • Jak mierzyć procesy HR
  • Jak wyciągać wnioski strategiczne i rekomendacje dotyczące pożądanych zmian w organizacji

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 25.07.2017, 10:00 / 25.07.2017, 12:00

Webinar Czy jesteś gotów na nową normę IATF 16949:2016?" [j. angielski]

Czytaj dalej

14 września 2018 roku kończy się okres przejściowy, w którym nowy standard dla przemysłu motoryzacyjnego IATF 16949:2016 zastępuje ISO/TS 16949:2009. Do tego czasu wszystkie firmy certyfikowane na zgodność z ISO/TS 16949:2009 muszą zakończyć pozytywnie audyt przejściowy na nową normę.

Aby uzyskać więcej informacji na temat IATF 16949:2016 i przygotować się do przejścia, zarejestruj się na bezpłatny webinar. Zaoferuje on szczegółowy pogląd na temat zmian w nowym standardzie IATF i procesie tranzycji, w tym wymagania, jakie organizacja musi spełnić, aby osiągnąć pełne i skuteczne przejście.

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 25.07.2017, 11:00-12:00

Webinar "15 sposobów na zwiększenie sprzedaży na stronie internetowej"

Czytaj dalej

Dołącz do webinaru, w czasie którego:

  • Poznasz niekonwencjonalne sposoby generowania leadów oraz sprzedaży na stronie internetowej
  • Nauczysz się generować ruch na Twoją stronę z mediów społecznościowych bez wydawania pieniędzy na reklamę
  • Poznasz prosty sposób na zmianę odwiedzających Twoją stronę internetową w zadowolonych klientów

Udział bezpłatny (elementy promocji produktu). Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 25.07.2017, 11:00-11:45

Webinar "Stop ransomware, czyli jak przechytrzyć hackerów i ocalić firmę przed utratą danych" (z cyklu "Vtorek Technologiczny")

Czytaj dalej

  • Czy jesteśmy w stanie skutecznie zabezpieczyć się przed ransomware i innymi rodzajami złośliwego oprogramowania?
  • Jak możemy zmniejszyć ryzyko dołączenia do grona ofiar współczesnych cyberprzestępców?
  • Czy rzeczywiście programy antywirusowe nie chronią nas przed frustrującym zaszyfrowaniem naszych komputerów?

Do kolejnego spotkania w ramach "Vtorków Technologicznych" organizatorzy zaprosili ekspertów od bezpieczeństwa danych, którzy podzielą się swoją wiedzą opowiedzą o profilaktyce zdrowia komputerów, a także zabiegach, które umożliwią nam bezpieczne korzystanie z sieci. Podczas webinaru organizatorzy zdradzą również kilka szczegółów z prowadzonego przez siebie badania "Cyberbezpieczeństwo i ochrona danych w polskich firmach".

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 25.07.2017, 13:00

Webinary "Dobra obsługa klienta" oraz "Organizacja pracy Twojego działu wsparcia" (z cyklu "Czego nie lubią klienci vs. czego oczekują?")

Czytaj dalej

Webinar 1: "Dobra obsługa klienta"

  • Co najbardziej irytuje klientów?
  • Jak dobrze obsługiwać klientów drogą telefoniczną?
  • Jak sprawnie obsługiwać klientów przez email?

Webinar 2: "Organizacja pracy Twojego działu wsparcia"

  • Jakie czynniki wpływają na pracę biura obsługi klienta?
  • Jak szukać odpowiednich ludzi do pracy w BOK?
  • Jakie warunki powinna stworzyć firma by pracownicy mogli dobrze realizować swoje zadania?

Udział bezpłatny (elementy promocji oferty). Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 25.07.2017, 13:00

Webinar "Inwestycja szkoleniowa – od celu szkolenia do realnych efektów" (z cyklu "Controlling personalny w praktyce")

Czytaj dalej

Podczas webinaru organizatorzy pokażą:

  • Efektywny proces szkoleniowy
  • Przydatne formatki do gromadzenia informacji i projektowania rozwiązań
  • Zasady współpracy ze wszystkimi interesariuszami szkoleń
  • Metody badania efektywności szkoleń
  • Przykłady rozliczania efektywności szkoleń
  • Benchmarki dot. wydatków szkoleniowych wraz z komentarzem

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 26.07.2017, 11:00 / 01.08.2017, 11:00 / 08.08.2017, 11:00

Webinar "Rewolucyjne zmiany w procedurze administracyjnej"

Czytaj dalej

Nowelizacja Kodeksu postępowania administracyjnego została przygotowana przez Ministerstwo Rozwoju w ramach pakietu "100 zmian dla firm - Pakiet ułatwień dla przedsiębiorców".

Nowe przepisy, wprowadzają następujące zasady: przyjazna interpretacja prawa, pewność prawa, współdziałanie organów dla dobra postępowania, polubowne rozstrzygania kwestii spornych. Co to oznacza w praktyce po zmianach obowiązujących od 1 czerwca 2017r.? Wyjaśnimy m.in. podczas webinarium.

Plan webinaru:

  • Zakres obowiązywania KPA po nowelizacji
  • Nowe zasady ogólne, kiedy możemy je zastosować?
  • Ponaglenie – jako nowy środek zaskarżenia bezczynności i przewlekłości organu
  • Milczące załatwienie sprawy – konsekwencje zastosowania i obowiązki stron
  • Postępowanie uproszczone
  • Rozstrzygnięcie wątpliwości prawnych i faktycznych na korzyści strony
  • Funkcjonowanie zasady pewności prawa
  • Funkcjonowanie zasady bezstronności i równego traktowania
  • Funkcjonowanie zasady współdziałania organów oraz zasad posiedzenia w trybie współdziałania
  • Nowe zasady zaskarżania interpretacji podatkowych
  • Zmiana w zakresie terminu na uzupełnienie braków formalnych
  • Adekwatność kar administracyjnych
  • Postępowanie odwoławcze na nowych zasadach

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 26.07.2017, 11:00

Webinar "Powiadomienia web-push - kiedy działają, a kiedy to zwykły spam"

Czytaj dalej

Wszyscy doskonale znamy stare narzędzia e-marketingu czyli telefon, mail, sms/mms i powoli uczymy się używania powiadomień web-push. Powiadomienia na początku niektórych zadziwiają swoją skutecznością, bo CTR na poziomie 40% i odczytane wiadomości na poziomie 90% to coś niespotykanego wcześniej, ale musimy uważać. Największą mocą powiadomień jest to, że docierają praktycznie natychmiast i nie interesują ich adblocki i antyspam. To gigantyczna pokusa do spamowania, której nie powinniśmy dać się ponieść.

Podczas webinaru dowiesz się:

  • Jak przesyłać powiadomienia skrojone na miarę, których potrzebują Twoi użytkownicy
  • Jak oprzeć się pokusie spamowania, mając do dyspozycji powiadomienia web-push

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 26.07.2017, 11:00-12:00

Webinar "Personalizacja maili – jak robić to dobrze?"

Czytaj dalej

Z czym kojarzy Ci się personalizacja? Zapewne większość osób odpowie: z dodaniem w treści maila imienia odbiorcy. Jednak samo imię nie wystarczy, aby wysyłać mocno dopasowane do subskrybenta treści. Niespersonalizowane mailingi nie są dziś tak chętnie otwierane przez odbiorców. Dlatego powinieneś poświęcić im nieco więcej swojego czasu i pracy.

Podczas webinaru dowiesz się:

  • Czym jest skuteczna personalizacja, a czym nie jest
  • Jakie 3 rodzaje danych najlepiej sprawdzą się przy personalizacji

Udział bezpłatny (elementy promocji produktu). Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 26.07.2017, 20:00-21:00

Webinar "Jak wykorzystać potencjał Internetu dla Twojej firmy? (Wprowadzenie)"

Czytaj dalej

Bezpłatny cykl szkoleń i webinarów dla przedsiębiorców, którzy chcą dowiedzieć się jak efektywnie wykorzystać Internet, żeby pozyskać zlecenia i nowych klientów.

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 27.07.2017, 11:00

Webinar "Obsługa klienta biznesowego w Internecie"

Czytaj dalej

Podczas webinaru z cyklu "Omnichannel w praktyce" dowiesz się:

  • W jaki sposób kontrahenci firmowi kupują w internecie
  • Czym jest konsumeryzacja B2B
  • Jakie rozwiązania e-commerce stosować w relacji B2B
  • Jak automatyzować procesy sprzedażowe w relacji business to business

Udział bezpłatny (elementy promocji produktu). Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 27.07.2017, 14:00

Webinar "Jak przenieść kompetencje z plakatu do codziennej rzeczywistości"

Czytaj dalej

Organizatorzy opowiedzą:

  • Co to są kompetencje w organizacji (core competence)?
  • Czym tak właściwie jest model kompetencyjny?
  • Dlaczego kompetencje są istotne w funkcjonowaniu organizacji i na co mają wpływ?
  • Jakie są rodzaje kompetencji?
  • Jak zaplanować stworzenie dedykowanego dla danego przedsiębiorstwa systemu kompetencyjnego?
  • Co daje wdrożenie takiego dedykowanego modelu kompetencyjnego?
  • W jakich procesach HR może być ten model wykorzystany?
  • Jak zaplanować system kompetencji, który pozwali w jasny i przejrzysty sposób zaplanować takie działania jak: rekrutacja i selekcja, adaptacja nowych pracowników, ocenianie pracowników, ustalanie ścieżek kariery czy planowanie szkoleń

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 27.07.2017, 14:00 i 19:0

Webinar językowy - język angielski: "International English – czy angielski jest nadal angielskim?"

Czytaj dalej

Interaktywny seminar online, obejmujący interesujące i bieżące tematy związane z doskonaleniem kompetencji językowych oraz poszerzaniem wiedzy z obszaru kultury danego kraju. To okazja do stałego kontaktu z językiem obcym i rozwijania dodatkowych umiejętności językowych.

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Rejestracja na 14:00 » Rejestracja na 19:00 »
Kiedy: 27.07.2017, 15:00

Webinar "Jak sprawić, aby Klient artykułował swoje wymagania"

Czytaj dalej

W trakcie warsztatów organizatorzy:

  • Będą rozmawiać o tym, skąd biorą się problemy z rozpoznaniem wymagań
  • Odpowiedzą na pytanie, kto definiuje wymagania – Klient czy Analityk
  • Obalą mit, że Klient nie wie czego chce
  • Porozmawiają również o sile słowa w kontekście definiowania wymagań

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 28.07.2017, 10:00 / 25.08.2017, 10:00

Webinar "Dostarczalność wiadomości e-mail dla developerów systemów lub aplikacji"

Czytaj dalej

Podczas webinaru dowiesz się co zrobić, by wiadomości generowane przez Twoją aplikację lub system, docierały szybko i skutecznie do wszystkich adresatów. Poruszona zostanie tematyka infrastruktury, uwierzytelnienia, czy drip marketingu dla aplikacji i systemów. Usłyszysz także:

  • Dlaczego warto zadbać o dedykowany adres IP
  • Jak znacznie zwiększyć szybkość wysyłanych wiadomości systemowych
  • Co zrobić, by e-maile nie trafiały do spamu
  • Jak za pomocą e-maili nakłonić użytkownika do korzystania z Twojej aplikacji

Udział bezpłatny (elementy promocji produktu). Wymagana rejestracja.

Rejestracja »
Kiedy: 28.07.2017, 15:30

Webinar "Kontekst organizacji i wpływ stron zainteresowanych" (z cyklu "4 kroki do spełnienia wymagań normy ISO 9001:2015")

Czytaj dalej

Podczas spotkania organizatorzy odpowiedzą na pytania:

  • Jakie są wymagania normy ISO 9001:2015 w odniesieniu do kontekstu i stron zainteresowanych organizacji?
  • Jak określić kontekst i w jakiej formie go przedstawić?
  • Jak przeprowadzić analizę wpływu stron zainteresowanych?

Plan webinaru:

  • Wprowadzenie: jaki jest cel Pierwszego Kroku?; co jest potrzebne do jego samodzielnego przeprowadzenia?; kto powinien wziąć udział; jaki powinien być wynik pracy na tym etapie
  • Charakterystyka diagramu przyczynowo-skutkowego, przykładowa analiza przypadku
  • Analiza kontekstu firmy oraz stron zainteresowanych za pomocą diagramu przyczynowo-skutkowego, z podziałem na czynniki (strony) wewnętrzne, oraz zewnętrzne
  • Analiza wyników i ich praktyczne zastosowanie

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 01.08.2017, 10:00

Webinar "Jak ominąć spam? – Zestaw sprawdzonych sposobów, aby trafić do skrzynki odbiorczej"

Czytaj dalej

Podczas webinaru dowiesz się jak dotrzeć do skrzynek odbiorczych Twoich adresatów. Poruszane zagadnienia odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania związane zarówno z mailingiem reklamowym, jak i transakcyjnym. Poznasz także:

  • Zestaw sprawdzonych metod pomagających ominąć spam
  • Czym są czarne listy i co zrobić gdy się na nich znajdziesz
  • Czym są spam-trapy i jak ich uniknąć
  • Jak zabezpieczyć się przed phishingiem i spoofingiem e-maili

Udział bezpłatny (elementy promocji produktu). Wymagana rejestracja.

Rejestracja »
Kiedy: 02.08.2017, 13:00-14:00

Webinar "Jak znaleźć dobrego partnera biznesowego w Chinach"

Czytaj dalej

Biznes jest grą zespołową, do zwycięstwa zawsze potrzebni są partnerzy. Aby znaleźć odpowiedniego partnera w Chinach trzeba wiedzieć gdzie i jak go szukać. W Chinach coraz częściej możemy się obyć bez języka chińskiego, ale nie do sukcesu potrzeba znacznie więcej. O tym jak szukać partnerów biznesowych z Chin opowiedzą organizatorzy webinaru.

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 03.08.2017, 10:00 / 18.08.2017, 10:00

Webinar "Bezpieczna komunikacja e-mail: Ochroń firmę przed phishingiem"

Czytaj dalej

Podczas szkolenia usłyszysz jak zabezpieczyć komunikację e-mail w Twojej firmie i uchronić się przed atakami phishingowymi. Dowiesz się:

  • Dlaczego podszywanie się pod Twoją firmę to poważny problem?
  • Jak zabezpieczyć wysyłkę e-mail w Twojej firmie?
  • Dlaczego SPF i DKIM nie wystarczą by czuć się bezpiecznie?
  • Czym jest DMARC i s/mime? Dlaczego warto je wdrożyć?
  • Jak zdobyć status zaufanego nadawcy u polskich ISP?

Udział bezpłatny (elementy promocji produktu). Wymagana rejestracja.

Rejestracja »
Kiedy: 07.08.2017, 10:00-11:30

Webinar "Pierwsze kroki z kodami kreskowymi"

Czytaj dalej

Webinarium skierowane do firm, które rozpoczynają lub planują wdrożenie rozwiązań opartych o standardy GS1.

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 09.08.2017, 10:00-10:30

Webinar "Ransomware – nadchodzi czas apokalipsy"

Czytaj dalej

Analitycy IBM zauważyli wzrost liczby zainfekowanych maili o 6000% w porównaniu do 2015 roku. 70% firm, które padło ofiarą zagrożeń zapłaciło hakerom w celu odzyskania danych, z czego 50% ponad 10.000 dolarów! Jak chronić firmowe dane? Co zrobić w przypadku ich utraty? Podczas webinaru dowiesz się jak uniknąć infekcji zagrożeniami szyfrującymi. Organizatorzy opowiedzą:

  • Jakie są najczęstsze metody infekcji ransomware i jak się przed nimi zabezpieczyć
  • Po co i czy w ogóle warto zabezpieczać się przed atakami szyfrującymi
  • Jak ATD wspomaga techniki wykrycia ransomware
  • Jakie są dobre praktyki zabezpieczenia sieci
  • Analiza infekcji na przykładzie cryptolockera
  • Jak odzyskać zaszyfrowane dane

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 10.08.2017, 15:00

Webinar "Modelowanie i opis wymagań"

Czytaj dalej

Wprawdzie każdy opis wymagań jest swego rodzaju modelem - słowami wyraża się to, czym ma być w przyszłości projektowany i budowany system - ale modele tworzone w języku naturalnym mają wiele niedostatków. Są niejednoznaczne, ich znaczenie zależy od interpretacji, trudno skontrolować ich poprawność, w chaosie słów łatwo też gubi się główny sens. Dlatego zalecane jest stosowanie, oprócz opisów w jeżyku naturalnym, specjalnych sposobów modelowania, sformalizowanych, oraz mających graficzną reprezentację, co umożliwia korzystną dla zrozumienia wizualizację wymagań.

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 18.08.2017, 10:30-11:15

Webinar "RODO – fakty i mity dot. ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych"

Czytaj dalej

RODO, czyli nowe unijne rozporządzanie dotknie każdej firmy i organizacji, która działając na terenie Unii Europejskiej w jakikolwiek sposób przetwarza dane osobowe. Na jego wdrożenie unijne podmioty mają czas do 25 maja 2018. Co musisz wiedzieć o RODO prowadząc firmę:

  • Jakie zmiany w przetwarzaniu danych wprowadza RODO?
  • Jak przygotować na RODO swoją infrastrukturę i pracowników?
  • Jakie zmieniają się obowiązki Administratora Danych?

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Na te i wiele innych pytań odpowiedzą organizatorzy webinaru.

Więcej »
Kiedy: 13.09.2017, 13:00-14:00

Webinar "Jak oszczędzać na frachcie morskim?"

Czytaj dalej

Organizatorzy webinaru opowiedzą o tym, jak monitorować ceny frachtu, oraz jakie są możliwości optymalizacji kosztów transportu morskiego.

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 19.09.2017, 11:00

Webinar "Pracuj na TAK! Jak budować angażujące środowisko pracy?"

Czytaj dalej

"Pracuj na TAK" to potężna dawka praktycznej wiedzy i inspiracji z zakresu rekrutacji, onboardingu, zarządzania talentami oraz budowania angażującego środowiska pracy płynąca wprost od ekspertów Grupy Pracuj. Podczas webinaru "Pracuj na TAK" HR manager Grupy Pracuj oraz Koordynator Zespołu ds. Rekrutacji podzielą się przykładami działań, jakie realizują by budować wyjątkowe miejsce pracy oraz tworzyć niezapomniane doświadczenia dla klientów i skutecznie wspierać biznes.

Spotkanie dedykowane jest managerom i specjalistom ds. HR, Rozwoju Pracowników, Employer Brandingu oraz osobom zainteresowanym tematyką zarządzania zasobami ludzkimi.

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 28.09.2017

Webinar "CSR – Corporate Social Responsibility: Wymagania i zasady raportowania społecznej odpowiedzialności biznesu"

Czytaj dalej

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 17.10.2017

Webinar "Zmiany w standardzie certyfikowania FSC Chain of Custody"

Czytaj dalej

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 26.10.2017, 11:00

Webinar "Zabezpiecz oraz udostępniaj swoje firmowe dane"

Czytaj dalej

Podczas webinaru z cyklu "Omnichannel w praktyce" eksperci Comarch opowiedzą min. o:

  • Prostym i bezpiecznym backupie danych firmowych
  • Metodach backupu baz danych
  • Bezpiecznym udostępnianiu danych w Internecie
  • Prawidłowym zarządzaniu uprawnieniami użytkowników w twojej organizacji
  • Szyfrowaniu danych
  • …oraz wielu innych kwestiach związanych z bezpieczeństwem danych.

Udział bezpłatny (elementy promocji produktu). Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 29.11.2017, 11:00

Webinar "Przygotuj mikroprzedsiębiorstwo na JPK i pozostałe zmiany w przepisach"

Czytaj dalej

Od stycznia 2018 roku przepisy nakładają na mikroprzedsiębiorców obowiązek przekazywania organom kontroli skarbowej szczegółowych danych podatkowych. Informacje te muszą być generowane i przesyłane w wersji elektronicznej – w ściśle określonym schemacie. Wiąże się to z koniecznością dostosowania systemów informatycznych przedsiębiorstw. Dzięki udziałowi w webinarze dowiesz się:

  • Czym jest i z czego się składa Jednolity Plik Kontrolny
  • Kogo i od kiedy dotyczy
  • Co grozi za niewysłanie pliku JPK
  • Jak przygotować się do wygenerowania i przesłania JPK

Udział bezpłatny (elementy promocji produktu). Wymagana rejestracja.

Więcej »

Informacje z ZPP

Informacje z ZPP

Najnowsze działania ZPP oraz informacje gospodarcze

Gdzie: Warszawa // Kiedy: 25.07.2017, 11:00

Konferencja prasowa oraz prezentacja badania ZPP "Bariery prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce"

 Źródło: zpp.net.pl 

Czytaj dalej

ZPP zaprasza do udziału w konferencji prasowej, podczas której zostaną zaprezentowane wyniki badania nt. barier prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce. Badanie zostało przeprowadzone przez Maison & Partners na zlecenie ZPP.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Wymagane potwierdzenie udziału. W dniu wydarzenia transmisja online z wydarzenia na fanpage'u ZPP:
www.facebook.com/ZwiazekPrzedsiebiorcow.

Więcej »
Gdzie: Kraków // Kiedy: 28–29.07.2017

Konferencja "PMI - Poland Meet Italy Cracow 2017"

 Źródło: zpp.net.pl 

Czytaj dalej

Związek Przedsiębiorców i Pracodawców zaprasza na konferencję dedykowaną polskim i włoskich firmom oraz instytucjom mającym na celu połączenie potencjalnych partnerów biznesowych - w formule business to business. W spotkaniu wezmą udział doświadczeni oraz sprawdzeni przedsiębiorcy z Włoch poszukujący partnerów w Polsce, zainteresowani inwestowaniem w polskie firmy, poszukujący dostawców lub szukający przedstawiciela w Polsce. Łącznie przewidujemy udział 32 firm z różnych branż. W trosce o komfort rozmów organizator zapewnia tłumaczy.

Związek Przedsiębiorców i Pracodawców jest patronem wydarzenia. W konferencji udział weźmie Cezary Kaźmierczak, prezes ZPP.

Koszt uczestnictwa: 700 PLN.

Zgłoszenia na konferencję można dokonać wypełniając formularz ».

Szczegóły: Andrzej Romańczuk-Fiedorowicz, tel. 608 593 745, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Więcej »

Rządowi uda się odzyskać 1 proc. PKB? Tyle kosztuje gospodarkę obsługa obrotu gotówkowego

 Źródło: polskieradio.pl 

Czytaj dalej

– W wielu sytuacjach przedsiębiorcy wolą otrzymać pieniądze natychmiast, co umożliwia tylko gotówka. A drugą kwestią, która też wynika z badań, jest to, że wielu przedsiębiorców obawia się kosztów, które są związane z takim zaimplementowaniem możliwości przyjmowania płatności bezgotówkowych. I to są takie dwie podstawowe przyczyny, dla których przedsiębiorcy z rezerwą wypowiadają się na temat tego obrotu bezgotówkowego. Do tego należałoby dodać jeszcze takie kwestie jak zwyczaje. W niektórych branżach jest zwyczajowo przyjęte, że ludzie rozliczają się gotówką, niektórzy z natury wolą się rozliczać gotówką. I to są te powody podchodzenia z rezerwą do obrotu bezgotówkowego – wylicza Jakub Bińkowski ze Związku Przedsiębiorców i Pracodawców…

Więcej »

Czego nie dało się wygrać w sądzie, będzie zmienione w ustawach

 Źródło: podatki.gazetaprawna.pl 

Czytaj dalej

Firmy nie zaliczą do kosztów nagród i premii wypłacanych z zysku. Pracownicy i menedżerowie zapłacą 18 proc. i 32 proc. od korzyści z programów motywacyjnych. Nie będzie można amortyzować znaku towarowego w trakcie rejestracji…

Więcej »

MF: Wykreślony z rejestru VAT powinien o tym wiedzieć

 Źródło: podatki.gazetaprawna.pl 

Czytaj dalej

Kto zawiesił działalność gospodarczą, nie składał przez pół roku deklaracji, wystawiał puste faktury albo wplątał się w karuzelę podatkową, powinien być pisemnie zawiadomiony o utracie statusu czynnego podatnika – poinformowało w odpowiedzi na pytanie DGP biuro prasowe KAS…

Więcej »

Jędrzejewska: ''Fiskus wie lepiej, co dla kogo dobre''

 Źródło: podatki.gazetaprawna.pl 

Czytaj dalej

Dobra wiadomość dla wszystkich, którzy latami spierają się z fiskusem, czy wstępną opłatę leasingową, koszty remontu albo prenumeraty można odliczyć jednorazowo od przychodu. Nie będą już mieli tego problemu…

Więcej »

Więcej
o Magazynie

W "Magazynie Zachodniopomorskiego ZPP" informujemy o działaniach Zachodniopomorskiego ZPP oraz ogólnopolskiego ZPP, a także o zapytaniach ofertowych, bezpłatnych szkoleniach przez Internet i wydarzeniach na terenie województwa zachodniopomorskiego.
Członkowie ZZPP otrzymują dodatkowo
redagowany przez ogólnopolski ZPP
Biuletyn "Prawo & Legislacja".
Biuletyn "Prawo & Legislacja" zawiera najnowsze informacje z zakresu zmian prawa, projektów ustaw, przepisów podatkowych - w szczególności dotyczących podatku VAT i kontroli podatkowych, sposobów finansowania, oraz rozwoju firmy. Nie zabraknie w nim również ciekawostek z rynku pracy.

O nas

Należymy do ogólnopolskiego Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, a jednocześnie stanowimy suwerenną organizację pracodawców. Działamy na terenie województwa zachodniopomorskiego, występując w imieniu ZPP, oraz podejmując samodzielne działania na rzecz poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Od swoich członków nie wymagamy ani jakichkolwiek opłat (wpisowych, miesięcznych składek), ani obowiązkowego uczestnictwa w spotkaniach czy zaangażowania w realizowane przez nas projekty. Szanujemy czas każdego przedsiębiorcy, dlatego aby do nas dołączyć, wystarczy wypełnić prostą deklarację na naszej stronie internetowej.

Skontaktuj się z nami

Zachęcamy do kontaktu z nami w przypadku jakichkolwiek pytań, uwag, czy pomysłów.

Napisz do nas

Porozmawiaj z nami

+48 726 702 777

Spotkaj się z nami

Koszalin,
Bohaterów Warszawy 30