Magazyn

Zachodniopomorskiego ZPP

Magazyn ZZPP nr 13/2017

W bieżącym numerze

Polecamy szczególnie

  •  Internetowy niezbędnik przedsiębiorcy
  •  Uczestnicy "Internetowych Rewolucji" o projekcie
  •  Skorzystaj z bezpłatnych konsultacji

 

Zapraszamy

  •  [Koszalin] SPARKcamp #16 - 3. urodziny wydarzenia!
  •  [Jasionka k. Rzeszowa] Kongres 590 - Blok "Ład prawno-instytucjonalny narzędziem wsparcia i ekspansji międzynarodowej polskich firm" w ramach panelu "Wzrost MSP"
  •  [Szczecin] Komercyjne szkolenie "Jak wdrożyć RODO – nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych. Praktyczne aspekty wdrożenia"

 

Wydarzenia w regionie

Zobacz wszystkie pozycje

  •  [Szczecin] Szkolenie "Bankowość elektroniczna - zagrożenia i bezpieczeństwo"
  •  [Międzyzdroje] Spotkanie informacyjne "Dofinansowanie przedsiębiorców na szkolenia pracowników, kursy zawodowe oraz studia podyplomowe"
  •  [Koszalin] Bezpłatny dyżur prawniczy dla przedsiębiorców
  •  [Szczecin] Bezpłatne konsultacje "Porozmawiajmy o Twoim biznesie"
  •  [Szczecin] Lunch Biznesowy "Morski Fundusz Inwestycyjny szansą rozwoju firm gospodarki morskiej"
  •  [Szczecin] Szkolenie "Współczesny e-marketing – czyli jak zaistnieć na rynkach krajowych i zagranicznych"
  • [Zachodniopomorskie] Światowy Tydzień Przedsiębiorczości 2017
  •  [Szczecin] Szkolenie "Jak skutecznie zarządzać sprzedażą w małej firmie"
  •  [Szczecin] Szkolenie "Przygotowanie biznesplanu"
  •  [Szczecin] TechKlub Szczecin z Google "Internetowe Rewolucje"
  •  [Szczecin] Szkolenie "Jak nie będąc informatykiem uruchomić profesjonalna stronę www dla swojej firmy w ciągu 24h"
  •  [Szczecin] Szkolenie "Prawno–podatkowe aspekty handlu w sieci – e-sklep"
  •  [Szczecin] Konferencja "Which Way With IT?"
  •  [Szczecin] 29. Czwartek Social Media w Szczecinie
  •  [Szczecin] Warsztaty otwarte "Arena Kobiet vol. 2"
  •  [Koszalin] FuckUp Nights Koszalin #5
  •  [Szczecin] Warsztat dla Liderów "Moderator Zmiany"
  • [Szczecin] Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna "Industrial Bridge 2017"
  •  [Szczecin] Netcamp - 10. urodziny wydarzenia
  •  [Koszalin] Szkolenie "Zmiany w ZUS od 1 stycznia 2018"

 

Zapytania ofertowe

Zobacz wszystkie pozycje

  •  [Koszalin] Dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych w 2017
  •  [Szczecin] Usługi drukowania w podziale na części: Przygotowanie i dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych oraz teczek przeznaczonych do doręczania certyfikatów
  •  [Szczecin] Przeprowadzenie warsztatów networkingowych
  •  [Gmina Dębno] Dostawa do szkół podstawowych materiałów papierniczych i biurowych
  •  [Szczecin] Przeprowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych z zakresu prawa jazdy kat. D z B
  •  [Szczecin] Organizacja "Bożonarodzeniowego miksera biznesowego dla inwestorów i eksporterów z Województwa Zachodniopomorskiego"
  •  [Koszalin] Dostawa 300 sztuk pendrive USB wraz z wykonanym nadrukiem
  •  [Szczecin] Oznakowanie i dostawa kurtek typu softshell i koszulek polo

 

Szkolenia przez Internet

Zobacz wszystkie pozycje

  • Webinar "Zabezpiecz oraz udostępniaj swoje firmowe dane"
  •  Webinar "RODO pod lupą"
  •  Wirtualne Targi Pracy "Virtual EXPO 2017"
  •  Webinar "NewConnect, Giełda Papierów Wartościowych - odległe marzenia czy realny sposób na rozwój biznesu?"
  •  Webinar "Spokojnie, jest z nami osoba prowadząca - czyli jak prowadzić spotkanie?"
  •  Webinar językowy – język angielski: "Bits and Bobs vol. 4, czyli gramatyczno-leksykalne ciekawostki językowe"
  •  Webinar "Zarządzanie wielopokoleniowe"
  •  Webinar "Trzeci krok do spełnienia wymagań normy ISO 9001:2015: Zarządzanie ryzykiem"
  • Webinar "RODO – fakty i mity dotyczące ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych"
  •  Webinar "GDPR - czy mnie to dotyczy?"
  • Webinar "Pierwsze kroki z kodami kreskowymi"
  •  Webinar "Zarządzanie budżetem inwestycji – planowanie i kontrola kosztów projektu"
  •  Webinar "VAT w samorządach - kwalifikowalność VAT w projektach unijnych"
  • Webinar "Bezpieczna komunikacja e-mail: Ochroń firmę przed phishingiem"
  •  Webinar "Centralizacja, standaryzacja i automatyzacja" z cyklu "Produkcja Made In Poland – Na drodze do Przemysłu 4.0"
  •  Webinar "Dostarczalność e-mail w okresie Świąt"
  • Webinar "Jak ominąć spam? – Zestaw sprawdzonych sposobów, aby trafić do skrzynki odbiorczej"
  •  Webcast "Oddelegowanie pracownika za granicę. 7 kroków, których nie można pominąć"
  •  Webinar "FSC-STD-40-004 wersja 3.0 - nowe wymagania standardu"
  • Webinar "Przygotuj mikroprzedsiębiorstwo na JPK i pozostałe zmiany w przepisach"

 

Informacje z ZPP

Zobacz wszystkie pozycje

  •  "Śniadanie w Niedźwiedziu". Gość specjalny: Konrad Szymański, Wiceminister ds. europejskich
  •  Raport ZPP: Prawa przedsiębiorców w Polsce przestrzegane na umiarkowanym poziomie. Potrzebne uproszczenie prawa i podatków
  •  Porozumienie Ministrów Pracy na temat delegowania pracowników w Luksemburgu
  •  Raport WEI: Ukraińska imigracja do Polski w kontekście sytuacji na rynku pracy
  •  Stanowisko ZPP ws. projektu ustawy o zmianie ustawy o transporcie drogowym
  •  Stanowisko ZPP ws. projektu ustawy o ochronie danych osobowych z 12 września 2017 roku
  •  Postępowanie Restrukturyzacyjne – ratujemy przedsiębiorstwo cz. I
  •  CBA dostanie więcej pieniędzy i kompetencji. Przedsiębiorcy komentują pomysły zaostrzające walkę z korupcją
  •  "Proszę to Wyjaśnić" 18.10.2017

 

Przegląd prasy online

Zobacz wszystkie pozycje

  •  [Koszalin] Prestiż [7(85), X/2017]
  •  [Szczecin] Prestiż [9(108), X/2017]
  •  [Koszalin] BiznesPlus [IX/2017]
  •  [Koszalin] MiastoPlus [10(41), X/2017]
  •  [Pomorze Zachodnie] Świat Biznesu [10-11(191-192), X-XI/2017]
  •  [Koszalin] MM Trendy [9(47), X/2017]
  •  [Szczecin] MM Trendy [10(55), X/2017]
  •  Firmer [4(23), X-XII/2017]
  •  Mensis [5(49)/2017]
  •  Outsourcing&More [5(36), IX-X/2017]
  •  OOH magazine [133, X-XII/2017]
  •  Business Life Polska [5(10), X-XI/2017]

 

Polecamy szczególnie

Polecamy szczególnie

Najważniejsze informacje od Zachodniopomorskiego ZPP

 

Internetowy niezbędnik przedsiębiorcy

Pod koniec września zaprosiliśmy Cię na bezpłatne warsztaty "Internetowy niezbędnik przedsiębiorcy", organizowane w ramach inicjatywy "Internetowe Rewolucje dla Firm" przy współpracy z Biurem Pełnomocnika Prezydenta ds. Inwestorów Kluczowych i Zatrudnienia, Koszalińską Izbą Przemysłowo-Handlową (Koszalin), oraz Północną Izbą Gospodarczą (Szczecin). Cieszymy się, że spotkania okazały się sukcesem, osiągając najwyższą liczbę uczestników (Koszalin) oraz najwyższą liczbę zgłoszeń na indywidualne konsultacje (Szczecin) spośród spotkań dla przedsiębiorców zrealizowanych przez Karolinę Maj i jej zespół.

W specjalnym dodatku do Magazynu Zachodniopomorskiego ZPP podsumowujemy zagadnienia poruszone podczas spotkania, oraz przypominamy gdzie możesz znaleźć narzędzia zaprezentowane przez Doradców "Internetowych Rewolucji". Zapraszamy do lektury!

Czytaj »

 

Uczestnicy ''Internetowych Rewolucji'' o projekcie

Posłuchaj, co o bezpłatnych konsultacjach w ramach inicjatywy "Internetowe Rewolucje dla Firm" mówią dotychczasowi uczestnicy projektu. Przekonaj się, że również Ty możesz wykorzystywać Internet do zdobywania i utrzymywania klientów. Może Cię zaskoczyć, jak nawet najbardziej niszowa branża może zyskać na obecności w sieci.

Zobacz nagrania »

 

Skorzystaj z bezpłatnych konsultacji

"Internetowe Rewolucje dla Firm" to inicjatywa mająca na celu wsparcie przedsiębiorców w wykorzystaniu potencjału Internetu do rozwoju firmy, posiadająca formę bezpłatnych indywidualnych konsultacji. Organizatorem jest Google Polska przy współpracy ze Związkiem Przedsiębiorców i Pracodawców, a na koordynatora w województwie zachodniopomorskim wyznaczeni zostaliśmy właśnie my. Więcej informacji o projekcie znajdziesz na stronie www.bitly.com/IRdlaFirm.

Na czym to polega?

  • Zgłaszasz udział poprzez stronę www.bitly.com/RejestracjaIR [do 31 grudnia 2017!]
  • Jeden z 30 dedykowanych Doradców kontaktuje się z Tobą i umawia spotkanie w dogodnym dla Ciebie terminie
  • Doradca analizuje potrzeby Twojej firmy oraz jej dotychczasowe działania w Internecie
  • Podczas konsultacji Doradca odpowiada na Twoje pytania oraz przedstawia możliwości wykorzystania Internetu w Twojej firmie
  • Wspólnie z Doradcą opracowujecie strategię, a po spotkaniu otrzymujesz notatkę ze wskazówkami i opracowanym planem działania
  • Jeszcze przez 3 miesiące od zakończenia spotkania Doradca bezpłatnie wspiera Cię w realizacji planu

Zamów kontakt »

 

Zapraszamy

Zapraszamy

Zachodniopomorski ZPP zaprasza na wydarzenia

 

Gdzie: Koszalin // Kiedy: 26.10.2017, 18:00

SPARKcamp #16 - 3. urodziny wydarzenia!

 JESTEŚMY PARTNEREM WYDARZENIA 

Już w najbliższy czwartek #16 edycja SPARKcamp - w partnerstwie z TechKlub Koszalin - a zarazem 3. urodziny tej inicjatywy! (Z tej okazji serdecznie gratulujemy organizatorom!) Jako partner wydarzenia gorąco zachęcamy do udziału - w szczególności do obejrzenia prelekcji z udziałem Doradców "Internetowych Rewolucji dla Firm". Karolina Maj i Zofia Mazurek zaprezentują Test My Site - darmowe narzędzie od Google umożliwiające analizę szybkości ładowania się naszej strony internetowej na smartfonach. A dlaczego warto mierzyć szybkość? Bo możesz stracić nawet połowę odwiedzin mobilnych, jeżeli Twoja strona ładuje się na telefonie dłużej niż 3 sekundy. Już 1 sekunda opóźnienia w ładowaniu strony oznacza 7%-owe zmniejszenie liczby konwersji, oraz 16%-owy spadek satysfakcji klienta (dane kinsta.com).

Po wakacyjnej przerwie SPARKcamp zaprasza Was na urodzinową, ostatnią w tym roku, #16 edycję SPARKcamp Koszalin.

Tradycyjnie, w przyjaznej i luźnej atmosferze podyskutujemy o IT i mediach cyfrowych. Tym razem posłuchamy o tym co by było, gdyby Leonardo da Vinci żył w naszych czasach i pracował w branży IT. Dowiemy się jak sprawdzić szybkość ładowania się własnej strony za pomocą narzędzia Test My Site. Podyskutujemy także o rzeczywistości rozszerzonej w aplikacjach mobilnych jako część nowoczesnego eCommerce'u. Dowiemy się, jak sprawić, by nasze pomysły nie tylko wyglądały dobrze, brzmiały ciekawie i prezentowały się interesująco, ale przede wszystkim niosły ze sobą historię. No i co najważniejsze, aby wykorzystywały potencjał Internetu. Po zajęciach odbędzie się networking, podczas którego będzie można porozmawiać z Doradcami "Internetowych Rewolucji dla Firm".

Program spotkania:

  • "Potencjał biznesowy technologii Rozszerzonej Rzeczywistości na urządzenia mobilne" [Marta Jakubek - Project Manager w Xi4G]
    Prelekcja zaprezentuje technologię wykorzystywaną przez firmę Xi4G. Rozszerzona Rzeczywistość (Augmented Reality) to najnowszy trend na globalnym rynku zakupów internetowych. Aplikacje mobilne prezentujące produkty jako interaktywne modele 3D stanowią atrakcyjną opcję dla klientów, którzy mogą oglądać produkty bez wychodzenia z domu, oglądać je w dowolnym miejscu, a potem swobodnie dokonywać zakupów. Użytkownicy w każdej chwili mogą robić zdjęcia z interaktywnymi modelami i dzielić się nimi w mediach społecznościowych. Rozszerzona Rzeczywistość będzie wkrótce obecna w różnych gałęziach gospodarki, prelekcja więc poświęcona będzie wszechstronnemu zastosowaniu, jakie znajduje AR w aplikacjach mobilnych i które oferuje firma Xi4G.
  • "Leonardo da Vinci – przykład pracownika branży IT?" [Marek Skrzypkowski - software tester]
    Leonarda nie trzeba nikomu raczej przedstawiać. Jest to postać, która wyprzedziła swoje czasy. Posiadał genialny, a przede wszystkim wszechstronny umysł. A co, jeżeli urodziłby się w naszych czasach? Czy pracowałby w branży IT? Jeżeli tak, to na jakim stanowisku? Testera? Developera? Menadżera? A może na każdym jednocześnie? Jaki miałby stosunek do Agile? Jakie miałby podejście do prowadzenia projektu? Hmmm… Rodzi się wiele pytań! A będzie ich jeszcze więcej.
  • "Test My Site" [Karolina Maj - MBA, Team Leader, Business Coach oraz Zofia Mazurek - Specjalista ds. brandingu]
    Czy lubicie, kiedy strony internetowe wolno się ładują? Nie, prawda? Podobnie uważa większość internautów. Kiedy strona ładuje się zbyt wolno, traci zainteresowanie użytkowników, i to tych najcenniejszych, bo potencjalnie chętnych do kontaktu z nami. Okazuje się też, że w tej sytuacji chodzi dosłownie o sekundy.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Nie jest wymagana rejestracja, ale rejestrujący otrzymają bonus ufundowany przez sponsorów.

Więcej »

 

Gdzie: Jasionka koło Rzeszowa // Kiedy: 16.11.2017, 11:00

Kongres 590 - Blok "Ład prawno-instytucjonalny narzędziem wsparcia i ekspansji międzynarodowej polskich firm" w ramach panelu "Wzrost MSP"

 BIERZEMY UDZIAŁ W WYDARZENIU 

Istotny akcent Zachodniopomorskiego ZPP podczas tegorocznej, II edycji Kongresu 590. Do udziału w bloku "Ład prawno-instytucjonalny narzędziem wsparcia i ekspansji międzynarodowej polskich firm" w ramach panelu "Wzrost MSP" zaproszony został Robert Bodendorf, Prezes ZZPP. W dyskusji wezmą udział przedstawiciele Związku Przedsiębiorców i Pracodawców (będącego partnerem wydarzenia) – Robert Gwiazdowski oraz Cezary Kaźmierczak, a moderatorem będzie Aleksandra Fandrejewska-Tomczyk, redaktor Biuletynu ZPP "Prawo & Legislacja".

Zamożność państw jest mocno związana z wysoką jakością państwowych regulacji oraz instytucji otoczenia biznesowego. Ze względu na powstałą podczas wojen światowych i w PRL-u lukę kapitałową Polski wobec państw bogatego Zachodu realną szansą na przyspieszenie wzrostu gospodarczego mogą być radykalne, probiznesowe zmiany prawa i instytucji. Przykładowo konieczna jest deregulacja wg zasady „ustawa za ustawę”, przedsiębiorcy powinni wywierać presję na ustawodawców ww sprawie uproszczenia prawa podatkowego oraz zmniejszenia obciążeń nakładanych na pracę. Sądy, jak zauważył Bank Światowy, powinny w krótszym czasie kończyć procesy w sprawach gospodarczych. Ponadto wobec narastających nowinek technologicznych wyzwaniem jest natychmiastowe reagowanie ustawodawców na powstające wynalazki poprzez przejrzyste uregulowanie, usankcjonowanie ich testowania oraz wprowadzania. Wydłużający się proces implementacji zmian oznacza utratę konkurencyjność wobec państw z wysokim ładem prawno-instytucjonalnym. Ciągłą poprawa warunków do rozwoju MSP implikuje przyspieszenie tempa wzrostu gospodarczego, a w konsekwencji nie tylko uniknięcie pułapki średniego dochodu, lecz także szybsze doganianie zamożnych państw zachodnich.

Program:

  • Wpływ ładu prawno-instytucjalnego na konkurencyjność Polski
  • Stworzenie z Polski raju dla MSP
  • Główne wyzwania dla prawnych regulacji biznesu
  • Zadania instytucji jako podmiotów służebnych wobec przedsiębiorstw

Prelegenci:

Dostępne wejściówki zarówno płatne, jak i bezpłatne. Wymagana rejestracja.

Więcej »

 

Gdzie: Szczecin // Kiedy: 29.11.2017, 9:30-14:30

Komercyjne szkolenie "Jak wdrożyć RODO – nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych. Praktyczne aspekty wdrożenia"

 JESTEŚMY PARTNEREM WYDARZENIA 

Redakcja magazynu o dotacjach Fundusze Europejskie zaprasza na szkolenie "Jak wdrożyć RODO – nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych".

Tematy szkolenia:

  • Nowe zasady gromadzenia, przechowywania i przetwarzania danych osobowych w firmach i instytucjach publicznych
  • Podstawy prawne RODO – do czego w praktyce zobowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
  • Obowiązki i zasady wyznaczania inspektora ochrony danych osobowych w organizacji wg nowych wytycznych Unii Europejskiej
  • Symulacja konkretnych wdrożeń w szpitalach, urzędach administracji publicznej, małych i dużych firmach, instytucjach, itp.
  • Konsekwencje finansowe niewdrożenia zasad RODO w organizacji

Korzyści z udziału:

  • Najwyższa jakość przekazywanej wiedzy
  • Możliwość indywidualnych rozmów z prelegentem
  • Możliwość dokonania wstępnego audytu w organizacji
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Kawa, herbata, ciastka, woda

Cena szkolenia:

  • 390,00 PLN (+VAT) - zapisy do 10 listopada
  • 480,00 PLN (+VAT) - zapisy po 10 listopada
Więcej »

 

Wydarzenia w regionie

Wydarzenia w regionie

Bezpłatne spotkania, szkolenia, konkursy i plebiscyty w województwie zachodniopomorskim

 

Gdzie: Szczecin // Kiedy: 30.10.2017

Szkolenie "Bankowość elektroniczna - zagrożenia i bezpieczeństwo"

Czytaj dalej

Północna Izba Gospodarcza zapraszamy przedsiębiorców do siedziby Izby w Szczecinie na szkolenie dotyczące bezpiecznej bankowości elektronicznej. Szkolenie jest dedykowane do właścicieli firm, osób zarządzających oraz księgowych lub osób bezpośrednio współpracującymi z bankami.

  • Dlaczego warto uczestniczyć?
    Chcemy zwrócić Państwa uwagę na bezpieczeństwo swoich komputerów a szczególnie uświadomienie pracowników. Zabezpieczenia komputerów w firmach jest zwykle na odpowiednim poziomie – ale nieświadome działania pracowników mogą doprowadzić do dużych strat finansowych.
  • Jakie są korzyści z udziału?
    Zostanie przekazana wiedzy oraz dobra praktyka w zakresie bezpieczeństwa informatycznego - nie tylko zabezpieczeń sprzętu komputerowego, ale przede wszystkich zachowania się pracowników. Najsłabszym ogniwem jest człowiek, i wykorzystując elementy socjotechniki przestępcy właśnie w ten sposób przejmują kontrolę nad komputerem zdobywając hasła swoich ofiar. Podczas szkolenia organizatorzy przekażą wiedzę, jak wykryć próby zainfekowania komputera, oraz jak reagować w przypadku podejrzenia skutecznego ataku.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »

 

Gdzie: Międzyzdroje // Kiedy: 30.10.2017, 10:00-13:00

Spotkanie informacyjne "Dofinansowanie przedsiębiorców na szkolenia pracowników, kursy zawodowe oraz studia podyplomowe"

Czytaj dalej

Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Gryficach zaprasza na Spotkanie informacyjne dotyczące pozyskiwania środków na szkolenia pracowników, kursy zawodowe oraz studia podyplomowe.

Program spotkania:

  • Blok I – Perspektywa Finansowa 2014-2020
  • Blok II - Baza Uslug Rozwojowych
  • Sesja pytań i odpowiedzi / konsultacje indywidualne

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Wymagana rejestracja do 29 października do 15:00.

Więcej »

 

Gdzie: Koszalin // Kiedy: (najbliższy termin) 30.10.2017, 12:00-14:00

Bezpłatny dyżur prawniczy dla przedsiębiorców

Czytaj dalej

Północna Izba Gospodarcza w Koszalinie zaprasza na cykl bezpłatnych dyżurów prawnych zarówno dla przedsiębiorców, jak i osób nie prowadzących jeszcze działalności. Porad prawnych udzielać będzie Kancelaria Prawna Perfecta - reprezentowana przez Panią Katarzynę Kujawską.

Udział w dyżurze jest bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »

 

Gdzie: Szczecin // Kiedy: 31.10.2017, 15:00 / 07.11.2017, 15:00

Bezpłatne konsultacje "Porozmawiajmy o Twoim biznesie"

Czytaj dalej

Fundacja Twój Biznes zaprasza na darmowe konsultacje w zakresie prawa pracy, prawa cywilnego, oraz księgowości i pozyskiwania środków finansowych.

  • Myślisz o założeniu własnej firmy, ale nie wiesz od czego zacząć? Chcesz prowadzić firmę, ale przeraża Cię ZUS? Dowiesz się, co zrobić by osiągnąć sukces w biznesie nie zadłużając się.
  • #
  • Zatrudniasz? Warto, byś znał prawo pracy. Spora część przedsiębiorców ma tylko podstawową wiedzę w tym zakresie. Bądź o krok dalej. Dzięki dobrej znajomości prawa pracy możesz być bardziej konkurencyjnym pracodawcą.

Udział w konsultacjach jest bezpłatny.

Więcej »
Gdzie: Szczecin // Kiedy: 07.11.2017, 12:00-14:00

Lunch Biznesowy "Morski Fundusz Inwestycyjny szansą rozwoju firm gospodarki morskiej"

 Źródło: SzczecinBiznes.pl 

Czytaj dalej

Business Club Szczecin zaprasza na spotkanie dla firm z branży morskiej z Pawłem Brzezickim, byłym wiceministrem gospodarki morskiej, obecnie zarządcą komisarycznym Polskiej Żeglugi Morskiej, oraz zaproszonymi ekspertami.

Po spotkaniu odbędzie się lunch.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Gdzie: Szczecin // Kiedy: 09.11.2017, 9:00-15:00

Szkolenie "Współczesny e-marketing – czyli jak zaistnieć na rynkach krajowych i zagranicznych"

Czytaj dalej

Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Rozwoju Gospodarczego – Szczecińskie Centrum Przedsiębiorczości zaprasza na szkolenie, którego celem jest przedstawienie współczesnych trendów, jakie zachodzą w marketingu internetowym. Jak wykorzystać e-marketing do promocji swojej firmy nie tylko na rynkach krajowych, ale i zagranicznych. Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli okazję zdobyć praktyczną wiedzę o sposobach promocji i sprzedaży w najdynamiczniej rosnącym i najlepiej mierzalnym medium jakim jest Internet. Kto pierwszy i w lepszym stopniu przyswoi kluczową dla rozwoju wiedzę, ten zacznie sprzedawać więcej i wyprzedzi konkurencję.

Korzyści ze szkolenia:

  • Zdobędziesz / rozszerzysz wiedzę na temat współczesnego e-marketingu
  • Poznasz filary budowania silnej marki oraz budowania wizerunku firmy
  • Dowiesz się jak skutecznie planować, tworzyć i analizować kampanie e-mail marketingowe
  • Poznasz skuteczną komunikację marketingową w mediach społecznościowych
  • Zyskasz wiedzę, jak monitorować media i jak być na czasie z własną marką

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Wymagana rejestracja do 3 listopada do 12:00.

Więcej »
Gdzie: zachodniopomorskie // Kiedy: 13–19.11.2017

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości 2017

Czytaj dalej

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości to międzynarodowy projekt promujący świadomy rozwój, aktywną postawę wobec życia i podejmowanie biznesowych inicjatyw, organizowany od 2008 roku, w 160 krajach świata. Każdego listopada organizacje, instytucje i firmy, którym zależy na rozwijaniu przedsiębiorczości, organizują bezpłatne szkolenia, warsztaty, debaty i konkursy pomagające zdobyć wiedzę z zakresu zakładania i rozwijania własnej działalności gospodarczej, budowania sieci kontaktów, rozwijania start-upów, powrotu na rynek pracy, negocjowania z pracodawcą, budowania własnej marki i wielu innych.

Chcesz zorganizować wydarzenie podczas tegorocznej, 10. edycji ŚTP? Skontaktuj się z Technoparkiem Pomerania (koordynatorem regionalnym w województwie zachodniopomorskim) na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub dodaj swoje wydarzenie na stronie tydzienprzedsiebiorczosci.pl.

O ŚTP »
Gdzie: Szczecin // Kiedy: 15.11.2017, 9:00

Szkolenie "Jak skutecznie zarządzać sprzedażą w małej firmie"

Czytaj dalej

Polska Fundacja Przedsiębiorczości zaprasza na bezpłatne szkolenie, którego celem jest przekazanie uczestnikom podstawowej wiedzy o prowadzeniu sprzedaży, oraz zależnościach występujących pomiędzy poszczególnymi jej procesami. Każdy uczestnik zaprojektuje własną strategię sprzedaży na najbliższe 12 miesięcy.

Podczas szkolenia poznasz narzędzia i rozwiązania, które pozwolą Ci na samodzielnie prowadzenie działań i zmierzenie ich efektów, w kontekście wzrostu własnego biznesu

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »

 

Gdzie: Szczecin // Kiedy: 15.11.2017, 9:00

Szkolenie "Przygotowanie biznesplanu"

Czytaj dalej

Polska Fundacja Przedsiębiorczości zaprasza na bezpłatne szkolenie, organizowane w ramach konkursu "Przystanek sukces – biznes w Szczecinie się opłaca!".

Szkolenie adresowane jest do właścicieli mikro i małych firm lub osób nimi zarządzających, pracowników pionów finansowych oraz wszystkich tych, którzy chcą wiedzieć jak przygotować profesjonalny biznesplan.

Podczas szkolenia uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe, a po szkoleniu – zaświadczenie o uczestniczeniu w szkoleniu w wersji elektronicznej.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »

 

Gdzie: Szczecin // Kiedy: 15.11.2017, 17:00-20:00

TechKlub Szczecin z Google "Internetowe Rewolucje"

Czytaj dalej

Rusza nowa edycja TechKlubów! TechKluby szykowane są ponownie w 16 miastach w całej Polsce, w tym w Szczecinie. Tym razem we współpracy z partnerem merytorycznym - projektem Google "Internetowe Rewolucje dla Firm". I to właśnie Doradcy "Internetowych Rewolucji" podczas spotkań pomogą Wam przeanalizować obecność Waszych organizacji w sieci oraz podpowiedzą, w jaki sposób skuteczniej docierać do odbiorców i jakich narzędzi do tego używać.

Czego dowiecie się podczas TechKlubów?

Podczas TechKlubów odbędą się warsztaty w trakcie, których dowiecie się: jak poprawić widoczność organizacji w internecie, jak zoptymalizować stronę pod kątem urządzeń mobilnych, jak korzystać z Google Analytics, jak komunikować się w mediach społecznościowych, a także zdobędzie wiedzę z wielu innych tematów związanych z produktami Google i budowaniem profesjonalnego wizerunku w Internecie. TechKluby to także znakomita okazja do nawiązania nowych znajomości i poszerzenia zakresu funkcjonowania sieci.

Agenda spotkania:

  • "Biblioteka to książki, ale i o wiele więcej" - Marta Kostecka (Miejska Biblioteka Publiczna w Szczecinie) opowie o nowych technologiach w bibliotece oraz o możliwości skorzystania z jej przez organizacje pozarządowe
  • "Internetowy niezbędnik, czyli narzędzia, które przydadzą się w Twojej organizacji" - Piotr Szupiński, Doradca "Internetowych Rewolucji dla Firm", opowie o tym, jak prowadzić efektywne działania promocyjne w internecie, oraz w jaki sposób skorzystać z darmowych, indywidualnych konsultacji od "Google", które pomogą Wam osiągnąć sukces online. Dowiecie się, jak dać się znaleźć potencjalnym partnerów, przedstawić swoją ofertę użytkownikom mobilnym, przeanalizować swoje dotychczasowe działania.

Po zajęciach odbędzie się networking, podczas którego będzie można indywidualnie porozmawiać z Doradcami "Internetowych Rewolucji dla Firm".

O projekcie:

Spotkania w TechKlubach odbywają się od 2014 roku. "TechKluby Sektor 3.0" to przedsięwzięcie Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności, którego realizację powierzono specjalistom z Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Idea TechKlubów powstała w Stanach Zjednoczonych, gdzie społeczność technologicznych entuzjastów spotyka się na cyklicznych wydarzeniach w celu podnoszenia swoich kwalifikacji i sieciowania. Grywalizacja, big data, social media, zarządzanie projektami, nowe narzędzia komunikacji - to tematy, o których można było posłuchać podczas dotychczasowych spotkań. W poprzednich edycjach partnerami spotkańw były takie firmy jak Microsoft, Intel, Nokia, DELab i wiele innych.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Więcej informacji wkrótce.

Więcej »

 

Gdzie: Szczecin // Kiedy: 16.11.2017, 9:00

Szkolenie "Jak nie będąc informatykiem uruchomić profesjonalna stronę www dla swojej firmy w ciągu 24h"

Czytaj dalej

Polska Fundacja Przedsiębiorczości zaprasza na bezpłatne szkolenie, którego celem jest przekazanie uczestnikom podstawowej wiedzy w zakresie zaprojektowania i zarządzania stroną www swojej firmy.

Podczas szkolenia poznasz narzędzia i rozwiązania, które pozwolą Ci na samodzielnie prowadzenie działań i zmierzenie ich efektów, w kontekście wzrostu własnego biznesu.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »

 

Gdzie: Szczecin // Kiedy: 16.11.2017, 9:00-15:00

Szkolenie "Prawno–podatkowe aspekty handlu w sieci – e-sklep"

Czytaj dalej

Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Rozwoju Gospodarczego – Szczecińskie Centrum Przedsiębiorczości zaprasza na szkolenie, którego celem jest przekazanie wiedzy związanej z prowadzeniem sklepu internetowego wynikającej z przepisów prawa podatkowego oraz pozostałych aktów prawnych dotyczących e-handlu. Szkolenie skierowane jest do osób, które zamierzają rozpocząć lub już rozpoczęły działalność gospodarczą w zakresie e-handlu i chcą zdobyć lub uzupełnić wiedzę, aby podejmować prawidłowe decyzje.

Podczas szkolenia uczestnicy:

  • Zdobędą wiedzę w zakresie podstawowych podatków obowiązujących przedsiębiorcę prowadzącego sklep internetowy i wybiorą optymalny wariant formy opodatkowania
  • Zapoznają się z przepisami regulującymi funkcjonowanie e-handlu w zakresie praw konsumenta, procedury reklamacyjnej oraz regulaminu
  • Uzyskają informację dotyczącą zasad ochrony danych osobowych oraz dowiedzą się jak chronić prawa autorskie

Na zakończenie uczestnicy otrzymają zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Wymagana rejestracja do 10 listopada do 12:00.

Więcej »

 

Gdzie: Szczecin // Kiedy: 16.11.2017, 10:00-17:00

Konferencja "Which Way With IT?"

Czytaj dalej

Agencja Rozwoju Metropolii Szczecińskiej zaprasza do udziału w konferencji i giełdzie B2B "Which Way With IT?", pionierskie wydarzenie kierowane do wszystkich przedsiębiorców, którzy szukają innowacyjnych rozwiązań oraz firm z sektora IT.

Nawet najmniejsza firma bez obecności w Internecie, nie da sobie na dłuższą metę rady w nieustannie zmieniających się warunkach rynkowych. Jeśli chcesz, by Twoja firma lepiej i sprawniej działała, rozglądasz się za nowinkami technologicznymi, chciałbyś wprowadzić nowatorskie zmiany do swojej firmy i szukasz podwykonawców z branży IT, weź udział w konferencji "Which Way With IT?". Jeśli natomiast jesteś firmą działającą w branży IT, pokaż innym swoje usługi, rozwiązania i technologie.

Program wydarzenia:

  1. Blok konferencyjny
    • Panel 1. Wykorzystanie marketingu internetowego i mediów społecznościowych w sprzedaży produktów i usług
    • Panel 2. E-commerce – (panel dyskusyjny)
      • Aplikacje mobilne w chmurze wspierające proces sprzedaży. Jak zwiększyć sprzedaż za pomocą programów lojalnościowych?
      • Trendy w rozwoju sklepów internetowych – Czy można rozwijać sprzedaż bez e-commerce?
  2. Blok konferencyjny
    • Panel 3. Dane firmowe w chmurze – czy są bezpieczne? Case study przedsiębiorców z sektora MŚP, korzystających z rozwiązań chmurowych
    • Panel 4. Biznes 4.0 czyli aktualne trendy technologiczne – branżowe rozważania.
      • Sprzedaż za pomocą wirtualnej rzeczywistości.
      • Pojazdy autonomiczne, a przyszłość biznesu. Smart manufacturing.
      • Giełda kooperacyjna (Strefa wolnego networkingu)
      • Prezentacja Docelowej Grupy Wsparcia
      • Panel rekreacyjny, networking

Poznaj szczecińskie firmy z branży IT, skorzystaj z ich usług, posłuchaj ekspertów, sprawdź jakie są trendy na rynku.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »

 

Gdzie: Szczecin // Kiedy: 16.11.2017, 17:00-20:30

29. Czwartek Social Media w Szczecinie

Czytaj dalej

Jakie idee stoją za Czwartkami Social Media? Integracja szeroko pojętej branży marketingowej, budowanie nowych relacji, dzielenie się wiedzą z zakresu digital marketingu i nowoczesnych form komunikacji – do tego oczywiście dobra zabawa. W Czwartkach Social Media uczestniczą marketerzy, pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w branży. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie. Po części oficjalnej – prelekcjach – przewidziany jest zawsze czas na networking.

Kto przychodzi na nasze spotkania? Marketerzy, pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również osoby, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w branży. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.

Chcesz zostać prelegentem? Skontaktuj się z organizatorem tutaj », tutaj », lub pod nr 784 965 117.

Program spotkania:

  • "O kontencie kontentu" - Mieszko Czarnecki.
    Social media to świetne narzędzia komunikowania. Niemal doskonałe. Nowoczesne. Szybkie. Ale komunikowanie to nie tylko narzędzia. To przede wszystkim wartości i ich wymiana oraz emocje, które ta wymiana wywołuje. Często o tym zapominamy. Łatwo i szybko odpowiadamy na pytania "co?", "kto?", "kiedy?", "jak?" i "za ile?". Bardzo rzadko stawiamy lub odpowiadamy – również sobie – na pytanie "dlaczego?". A to jest pytanie najważniejsze. Gdy bowiem odpowiemy na pytanie "dlaczego" a w realizacji odrzucimy najmniej wygodą postawę, czyli kompromis, nie będziemy mieć zwolenników – będziemy mieć wyznawców. Na przykładzie największego w Szczecinie kompleksu biurowo-hotelowego - Posejdona.

Więcej informacji już wkrótce - śledź stronę wydarzenia na Facebook.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Wymagane zgłoszenie udziału.

Rejestracji »

 

Gdzie: Szczecin // Kiedy: 16.11.2017, 17:00

Warsztaty otwarte "Arena Kobiet vol. 2"

Czytaj dalej

W wielkim przygotowaniu warsztaty otwarte dla kobiet w Zachodniopomorskim "Arena Kobiet vol. 2".

W programie:

  • Kobieta i prawo
  • Kobiecy biznes
  • Mój kawałek Kobiecości

Każda z uczestniczek spotkania otrzyma elektroniczny certyfikat uczestnictwa w warsztatach, oraz upominki od partnerów: wejściówka do klubu fitness w Szczecinie i kupony rabatowe na zestaw usług kosmetologicznych.

Udział w warsztatach jest bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »

 

Gdzie: Koszalin // Kiedy: 16.11.2017, 18:30

FuckUp Nights Koszalin #5

Czytaj dalej

 

  • "Fuckup" potocznie w języku angielskim oznacza głupi błąd, czy niezłe zamieszanie wynikające najczęściej z niewiedzy lub niedbalstwa. FuckUp Nights (FUN) to globalny ruch, organizujący spotkania, na których odważni ludzie opowiadają o swoich porażkach w biznesie lub projektach.

    Dlaczego noc porażek?

    • Ponieważ większość specjalistów nie stworzy "projektów roku" za pierwszym razem
    • Ponieważ żaden biznes nie jest wolny od niepowodzeń, wpadek i katastrofalnych w skutkach decyzji mimo, że większość nie chce o tym głośno mówić
    • Ponieważ można dowiedzieć się więcej z opowiadań o niepowodzeniach, niż z historii sukcesu
    • Ponieważ tylko ci którzy osiągnęli prawdziwy sukces nie lękają się opowiadać o tym, że coś im w biznesie czy życiu zawodowym nie wyszło, wiedzą dokładnie co poszło nie tak i powiedzą Tobie jak tych błędów unikać

    Jak to się robi?

    • Każdy prelegent FuckUp Nights opowiada swoją historię w 10 slajdach (każdy obrazek to około 40- 60 sekund opowieści): Jakiego projektu dotyczył FuckUp? Co poszło nie tak? Czego nauczył się dzięki tej historii? Co zrobiłby inaczej?
    • Po 10 minutach następuje sesja Pytań i Odpowiedzi, która trwa z reguły około 15-20 minut. Można pytać się o wszystko to co cię w danej historii zainteresowało, lub to czego twoim zdaniem zabrakło.

    FUN to także sieć networkingowa – sieć trwałych kontaktów biznesowych. Pielęgnowanie kontaktów, nawiązywane znajomości z jak najszerszymi kręgami przedsiębiorców z różnych branży, sprzyja efektywnej wymianie informacji oraz życzliwej atmosferze biznesu. Ucz się jak unikać porażek od ludzi, którzy osiągnęli sukces!

    Organizatorem akcji w Koszalinie są Fundacja Rzecz Jasna, Agencja 123Concept, oraz Centrum Biznesu.

    Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Wymagana rejestracja.

    Więcej »
Gdzie: Szczecin // Kiedy: 17.11.2017, 9:00

Warsztat dla Liderów "Moderator Zmiany"

Czytaj dalej

Obecny świat biznesu jest dynamiczny, a co za tym idzie coraz częściej wymagana jest od nas elastyczność i zabójcza wprost otwartość. Zmiana stała się elementem "stałym" naszego środowiska, a umiejętne odnajdywanie się w niej jest sposobem na przetrwanie i rozwój.

To wszystko oznacza jedno: Lider, jeśli chce być skuteczny, musi dobrze znać siebie.

Powinien rozumieć nie tylko opinie, lecz także emocje i potrzeby własne oraz współpracowników, a także dysponować narzędziami za pomocą których może tak działać.

Organizatorzy szkolenia pomogą osiągnąć tę unikalną kompetencję: umiejętność bycia silnym, współpracującym i sprawczym w warunkach niepewności. Nauczą uważności na siebie i innych, a co za tym idzie przytomności w podejmowaniu decyzji korzystając przy tym z wiedzy otoczenia.

Temat spotkania:

  • Przywództwo w zmianie

Dla kogo i po co? Warsztat adresowany jest do Liderów z "twardych" dyscyplin: informatyków, inżynierów, finansistów, którzy:

  • chcą sprawnie działać jako lider w środowisku różnego rodzaju zmian, dynamiki
  • chcą nauczyć się jeszcze lepiej wykorzystywać swoje mocne strony do pracy z ludźmi
  • lepiej zrozumieć izachowania innych

Dlaczego warto? Dowiesz się, w jaki sposób:

  • Wspierać i kierować zespołami specjalistów w czasach permanentnych zmian
  • Okiełznać, a wcześniej zrozumieć znaczenie emocji w procesie zmiany
  • Poznać swój styl zarządzania i pracy ze zmianą
  • Pracować w oparciu o mocne strony swoje i swoich współpracowników
  • Sprawniej łączyć wodę z ogniem: pewność i elastyczność, siłę i współprac

Udział w warsztatach jest bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Gdzie: Szczecin // Kiedy: 23.11.2017, 08:30

Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna "Industrial Bridge 2017"

Czytaj dalej

Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii zaprasza firmy z branży morskiej, metalowej oraz logistyczno–transportowej do udziału w największym międzynarodowym wydarzeniu kooperacyjnym w regionie. Pierwsze edycja zgromadziła 120 uczestników z 3 krajów, którzy wzięli udział łącznie w 138 spotkaniach.

Dlaczego warto wziąć udział?

  • Indywidualnie ustalane, 20 minutowe spotkania
  • Rozszerzanie działalności gospodarczej za granicą
  • Możliwość poznania nowych partnerów handlowych, technologicznych i badawczych z kraju i zagranicy
  • Informacje na temat nowych technologii i rozwiązań
  • Dostęp do źródeł finansowania
  • Inicjowanie kontaktów i współpracy transgranicznej
  • Wymiana doświadczeń z międzynarodowymi partnerami biznesowymi
  • Spotkania i wymiany poglądów z naukowcami i ekspertami z Państwa dziedziny.

Udział w giełdzie jest bezpłatny. Wymagane zgłoszenie udziału do 12 listopada.

Więcej »
Gdzie: Szczecin // Kiedy: 23.11.2017

Netcamp - 10. urodziny wydarzenia

Czytaj dalej

Już pod koniec listopada Netcamp zaprasza na swoje 10. urodziny i wyjątkowo inspirujące spotkanie na temat trendów i przyszłości świata technologi.

Masz wiedzę i doświadczenie które mogą zainspirować uczestników naszych spotkań? Zgłoś się jako prelegent tutaj ».

Więcej informacji już wkrótce.

Szczegóły wkrótce »
Gdzie: Koszalin // Kiedy: 23.11.2017, 11:00

Szkolenie "Zmiany w ZUS od 1 stycznia 2018"

Czytaj dalej

Północna Izba Gospodarcza w Koszalinie zaprasza na spotkanie informacyjne dotyczące zmian w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych od dnia 1 stycznia 2018 roku. Szkolenie przeprowadzą pracownicy ZUS oddział w Koszalinie.

Harmonogram szkolenia:

  1. e-ZLA (elektroniczne zwolnienia lekarskie) – 1 godzina
    Wystawianie e-ZLA trwa krócej niż wypisywanie papierowego zwolnienia. Lekarz uzyskuje bowiem dostęp do danych pacjenta (ubezpieczonego), jego pracodawców (płatników składek) oraz członków jego rodziny – jeśli zwolnienie będzie wystawiane w celu opieki nad nimi. Gdy wpisze numer PESEL pacjenta, to pozostałe dane identyfikacyjne zostaną automatycznie uzupełnione przez system. Z kolei np. adres pacjenta czy dane płatnika lekarz będzie wybierał z wyświetlonej listy. Poza tym system weryfikuje datę początku okresu niezdolności z zasadami wystawiania zwolnień określonymi w przepisach oraz z ostatnim wystawionym zwolnieniem. Podpowiada również kod literowy A i D oraz numer statystyczny choroby (np. po wpisaniu fragmentu jej nazwy). Możliwy jest podgląd zaświadczeń lekarskich wystawionych wcześniej dla pacjenta, w tym w wyniku kontroli przez lekarza orzecznika ZUS
  2. e-Składka (proste płatności od 01.01.2018) – 2 godziny
    Od 1 stycznia opłacisz składki jednym przelewem na swój numer rachunku składkowego. Zamiast trzech albo czterech przelewów miesięcznie, będziesz wysyłać tylko jeden przelew łącznie na:
    • Ubezpieczenia społeczne
    • Ubezpieczenie zdrowotne
    • Fundusz Pracy
    • Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
    • Fundusz Emerytur Pomostowych

Po szkoleniach możliwość zakładania profili na PUE w przygotowanym stoisku.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »

Zapytania ofertowe

Zapytania ofertowe

Firmy poszukujące dostawców oraz propozycje współpracy

Gdzie: Koszalin // Do kiedy: 26.10.2017

Dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych w 2017

Czytaj dalej

Gmina Miasto Koszalin zaprasza do złożenia oferty cenowej na dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby konferencji, szkoleń dla beneficjentów i spotkań roboczych organizowanych przez Referat Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Koszalińsko-Kołobrzesko-Białogardzkiego Obszaru Funkcjonalnego w roku 2017 r.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy do siedziby Referatu Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Koszalińsko-Kołobrzesko-Białogardzkiego Obszaru Funkcjonalnego wszystkich materiałów informacyjno-promocyjnych wymienionych w tabeli: Zlecenie musi zostać zrealizowane w ciągu 50 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

Składanie ofert do 26 października.

Szczegóły »
Gdzie: Szczecin // Do kiedy: 27.10.2017

Usługi drukowania w podziale na części: Przygotowanie i dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych oraz teczek przeznaczonych do doręczania certyfikatów

Czytaj dalej

Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie zaprasza do składania ofert na wykonanie i dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby informacji i promocji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 dla WUP w Szczecine, oraz opracowanie projektu graficznego oraz wydruk teczki A4 przeznaczonej do doręczania certyfikatów oraz materiałów informacyjnych dla agencji zatrudnienia opisujących warunki prowadzenia agencji zatrudnienia oraz usługi przez nie świadczone.

Przedmiot zamówienia:

  • Część I: Przygotowanie i dostarczenia kalendarzy książkowych na 2018 rok w ilości 200 szt. z 4 wklejkami tematycznymi dotyczącymi Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
  • Część II: Wydruk i dostawa broszur informacyjnych dotyczących Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
  • Część III: Opracowanie projektu graficznego oraz wydrukowanie teczki A4 przeznaczonej do doręczania certyfikatów oraz materiałów informacyjnych dla agencji zatrudnienia opisujących warunki prowadzenia agencji zatrudnienia oraz usługi przez nie świadczone
  • Część IV: Wydruk i dostawa kalendarzy ściennych trójdzielnych na 2018 r. w ilości 200 szt.

Składanie ofert do 27 października.

Szczegóły »
Gdzie: Szczecin // Do kiedy: 30.10.2017, 10:00

Przeprowadzenie warsztatów networkingowych

Czytaj dalej

W związku z zamiarem organizacji w dniu 17 listopada jednodniowych warsztatów, w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, dla przedstawicieli instytucji otoczenia biznesu oraz pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego zaangażowanych w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 (RPO WZ 2014-2020), Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie warsztatów pt. "Networking – budowanie sieci współpracy jako element procesu przedsiębiorczego odkrywania realizowanego w ramach RPO WZ 2014-2020".

Składanie ofert do 30 października do 10:00.

Szczegóły »
Gdzie: Gmina Dębno // Do kiedy: 31.10.2017, 12:00

Dostawa do szkół podstawowych materiałów papierniczych i biurowych

Czytaj dalej

Gmina Dębno zaprasza do składania ofert w ramach postępowania konkursowego na dostawę materiałów papierniczych i biurowych do realizacji projektów: "Poprawa jakości kształcenia podstawowego w SP Sarbinowo; Poprawa jakości kształcenia podstawowego w SP Cychry; Poprawa jakości kształcenia podstawowego w SP Różańsko; Poprawa jakości kształcenia podstawowego w SP Smolnica oraz Poprawa jakości kształcenia podstawowego w SP nr 1 w Dębnie".

Przedmiot zamówienia: Dostawa art biurowych w celu prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w szkołach podstawowych, do:

  • Szkoły Podstawowej w Smolnicy nr 1, Smolnica 20, 74-400 Dębno
  • Szkoły Podstawowej w Cychrach, ul. Jana Pawła II/85, 74-4040 Cychry
  • Szkoły Podstawowej w Sarbinowie, Sarbinowo 80, 74-404 Cychry
  • Szkoły Podstawowej w Różańsku, Różańsko 87, 74-311 Różańsko
  • Szkoły Podstawowej nr 1 w Dębnie ul. Piłsudskiego 10, 74-400 Dębno

Dostawa obejmuje między innymi: papier A4 i A3, ploki rysunkowe, dzienniki szkolne, tonery, flamastry, segregatory itp.

Składanie ofert do 31 października do 12:00.

Szczegóły »
Gdzie: Szczecin // Do kiedy: 31.10.2017

Przeprowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych z zakresu prawa jazdy kat. D z B

Czytaj dalej

Centrum Doradztwa i Szkoleń Zawodowych Aleksander Igielski w Szczecinie zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych z zakresu prawa jazdy kat. D z B

Przedmiot zamówienia obejmuje:

  • Część 1: Zajęcia teoretyczne z zakresu prawa jazdy kat. D z B
  • Część 2: Zajęcia praktyczne z zakresu prawa jazdy kat. D z B

Składanie ofert do 31 października.

Szczegóły »
Gdzie: Szczecin // Do kiedy: 02.11.2017, 15:30

Organizacja "Bożonarodzeniowego miksera biznesowego dla inwestorów i eksporterów z Województwa Zachodniopomorskiego"

Czytaj dalej

Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego - Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia w ramach prowadzonego postępowania nie przekraczającego wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

Przedmiotem zamówienia jest:

  • Organizacja w dniu 19 grudnia w Operze na Zamku w Szczecinie "Bożonarodzeniowego miksera biznesowego dla inwestorów i eksporterów z Województwa Zachodniopomorskiego", która obejmować będzie: wykonanie usługi gastronomicznej, zapewnienie oprawy muzycznej, dekorację sali oraz przygotowanie reportażu filmowo-fotograficznego.

Składanie ofert do 2 listopada do 15:30.

Szczegóły »
Gdzie: Koszalin // Do kiedy: 02.11.2017

Dostawa 300 sztuk pendrive USB wraz z wykonanym nadrukiem

Czytaj dalej

Meden-Inmed Spółka z o.o. w Koszalinie zaprasza do składania ofert na dostawę 300 sztuk Pendrive GOODRAM lub innego modelu równoważnego spełniającego wszystkie aspekty i parametry ujęte w specyfikacji (w tym wizualne).

Specyfikacja:

  • Pojemność pamięci: 16 GB
  • Obudowa: tworzywo sztuczne
  • Mechanizm zamykania i otwierania: wysuwanie i blokowanie złącza USB za pomocą ruchomego elementu obudowy z systemem automatycznego zamykania po wyciągnięciu z gniazda USB
  • Interfejs: USB 3.0 kompatybilny wstecz z USB 2.0 / 1.1
  • Prędkość pracy: odczyt: do 60 MB/s, zapis: do 20 MB/s
  • Wymiary: 59,6 x 20,8 x 10,3 mm
  • Źródło zasilania: Zasilanie z portu USB
  • Funkcja ReadyBoost: Wspomagana
  • Kompatybilność z systemami operacyjnymi: Windows 2000 SP4 i nowsze, MacOS 10.5.x i nowsze, Linux v.2.6.x i nowsze
  • Gwarancja: Wieczysta
  • Nadruk dwustronny (wzory materiałów graficznych do wykonania nadruku dostarcza Zamawiający)

Składanie ofert do 2 listopada.

Szczegóły »
Gdzie: Szczecin // Do kiedy: 03.11.2017, 15:00

Oznakowanie i dostawa kurtek typu softshell i koszulek polo

Czytaj dalej

Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie zaprasza do składania ofert w odpowiedzi na zapytanie ofertowe dotyczące oznakowania i dostawy kurtek typu softshell i koszulek polo.

Przedmiotem zamówienia jest:

  • Oznakowanie i dostawa kurtek typu softshell w ilości 9 sztuk (4 sztuki o kroju damskim - taliowanym, 5 sztuk o kroju męskim) oraz koszulek polo z krótkim rękawem w ilości 15 sztuk (7 sztuk o kroju damskim - taliowanym, dopasowanym i 8 sztuk o kroju męskim wyszczuplonym).

Składanie ofert do 3 listopada do 15:00.

Szczegóły »

Szkolenia przez Internet

Szkolenia przez Internet

Bezpłatne webinary oraz kursy online

Kiedy: 26.10.2017, 11:00

Webinar "Zabezpiecz oraz udostępniaj swoje firmowe dane"

Czytaj dalej

Podczas webinaru z cyklu "Omnichannel w praktyce" eksperci Comarch opowiedzą o:

  • Prostym i bezpiecznym backupie danych firmowych
  • Metodach backupu baz danych
  • Bezpiecznym udostępnianiu danych w Internecie
  • Prawidłowym zarządzaniu uprawnieniami użytkowników w twojej organizacji
  • Szyfrowaniu danych
  • Oraz wielu innych kwestiach związanych z bezpieczeństwem danych

Udział bezpłatny (elementy promocji produktu). Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 26.10.2017, 11:00

Webinar "RODO pod lupą"

Czytaj dalej

Wiesz, że 25 maja 2018 musisz wykazać zgodność ze wszystkimi przepisami RODO, ale wciąż masz mnóstwo pytań związanych z ich zastosowaniem w swoich organizacjach? Dołącz do darmowego webinaru w formie rozmowy "świata marketingu z prawem" i przekonaj się, że nie takie RODO straszne, jak je malują.

Dlaczego warto?

  • Troje specjalistów w jednym miejscu
  • Całkowicie za darmo
  • Bez zawiłych pojęć
  • Odpowiedzi na wszystkie przesłane ekspertom pytania
  • Program webinaru tworzony przez Ciebie – prześlij pytania, na które chcesz uzyskać odpowiedź podczas webinaru, na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Dowiesz się:

  • Jakie będą Twoje nowe obowiązki, a czego już nie będzie?
  • Pozyskiwanie i odwoływanie zgód – czy tu coś się zmienia?
  • Czy marketing i sprzedaż będą mieć związane ręce?

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 24-26.10.2017, 12:00-15:00

Wirtualne Targi Pracy "Virtual EXPO 2017"

Czytaj dalej

VirtualEXPO to innowacyjne wydarzenie odbywające się w całości w internecie. Jest to połączenie wirtualnych targów pracy z panelem edukacyjnym. Wirtualna platforma, która została przygotowana specjalnie pod to wydarzenie, ma dwie główne funkcje – zapewnia dostęp do webinarów, oraz daje możliwość odwiedzenia internetowych stoisk firm, na których będą czekały oferty pracy wraz z ich przedstawicielami. Aby poruszać się pomiędzy stoiskami firm, wystarczy że przesuniesz palcem bądź kursorem ekran swojego urządzenia.

Agenda transmisji online (26 października):

  • Kiedy maszyny zaczną mówić?
  • Behavior-Driven-Development na przykładzie projektu Open Source
  • Rekrutacja przez internet. Dla kandydata i dla firmy
  • Programowanie Funkcyjne - the good, the bad, the ugly
  • IT i biznes. Ramię w ramię czy przeciw sobie. Kilka słów o komunikacji

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 26.10.2017, 13:00

Webinar "NewConnect, Giełda Papierów Wartościowych - odległe marzenia czy realny sposób na rozwój biznesu?"

 Źródło: Koszalińska Izba Przemysłowo-Handlowa 

Czytaj dalej

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach projektu "Wsparcie prawne dla start-upów" udostępnia cykl webinariów poruszających istotne dla start-upów tematy prawne. Webinaria przygotowane są przez Kancelarię Adwokacką Osiński i Wspólnicy.

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 26.10.2017, 14:00-15:30

Webinar "Spokojnie, jest z nami osoba prowadząca - czyli jak prowadzić spotkanie?"

Czytaj dalej

Spotkanie dla przedstawicieli i przedstawicielek organizacji pozarządowych, grup nieformalnych, które chciałyby zdobyć lub uzupełnić wiedzę na temat zasad prowadzenia spotkań.

Podczas webinarium dowiesz się:

  • Jak przygotować się do prowadzenia spotkania - ABC facylitatora
  • Co powinno znaleźć się w programie spotkania
  • Jak radzić sobie w sytuacjach trudnych

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »

Kiedy: 26.10.2017, 14:00 i 19:00

Webinar językowy – język angielski: "Bits and Bobs vol. 4, czyli gramatyczno-leksykalne ciekawostki językowe"

Czytaj dalej

Interaktywny seminar online, obejmujący interesujące i bieżące tematy związane z doskonaleniem kompetencji językowych oraz poszerzaniem wiedzy z obszaru kultury danego kraju. To okazja do stałego kontaktu z językiem obcym i rozwijania dodatkowych umiejętności językowych.

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Rejestracja 14:00 » Rejestracja 19:00 »

Kiedy: 26.10.2017, 20:30-21:30

Webinar "Zarządzanie wielopokoleniowe"

Czytaj dalej

W trakcie webinaru organizatorzy rozmawiać będą o zarządzaniu multigeneracyjnym – dlaczego jego znaczenie rośnie obecnie i czym sie charakteryzuje. Niejsze podobieństwa i różnice w stosunku do zarządzania różnorodnością, zarządzania wiekiem. Drugi wątek to proces motywowania osób z różnych pokoleń – podobieństwa, róznice, podejście instrumentalne.

Cel webinaru:

    • Podniesienie świadomości w zakresie zarządzania wielopokoleniowego, ze szczególnym uwzględnieniem różnic w motywowaniu pracowników z różnych pokoleń.

Czego się dowiesz?

      • Dlaczego należny wplatać wątki zarządzania multigeneracyjnego do strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi? Jak podejść do zagadnienia motywowania różnych pokoleń? Czy instrumenty motywowania zawsze muszą się różnić dla poszczególnych pokoleń?

Korzyści dla uczestników:

        • Uświadomienie sobie wagi i znaczenia zarządzania multigenracyjnego we współczesnych realiach
        • Zrozumienie potrzeby poszerzania wiedzy i umiejętności na przykładzie motywowania, jednaj z najważniejszych, jeśli nie najważniejszej subfunkcji zarządzania zasobami ludzkimi
        • Odniesienie tego przykładu do innych sfer zarządzania multigeneracyjnego

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 27.10.2017, 10:00-12:00

Webinar "Trzeci krok do spełnienia wymagań normy ISO 9001:2015: Zarządzanie ryzykiem"

Czytaj dalej

Zakres zmian w normie ISO 9001:2015 dotyczący zarządzania ryzykiem budzi prawdopodobnie najwięcej obaw, pod kontem ich skutecznego wprowadzenia. Podejście oparte na ryzyku, dotychczas bardziej kojarzone z zaawansowanymi organizacjami, teraz staje się podstawą zarządzania w każdej firmie, która chce utrzymać certyfikowany system jakości.

Najbliższy webinar z cyklu "4 kroki do spełnienia wymagań ISO 9001:2015" ma za zadanie oswoić uczestników z tym aspektem oraz pokazać praktyczny przykład rozpatrywania aspektów ryzyk i szans, przy użyciu narzędzia bazującego na analizie FMEA.

Dlaczego warto wziąć udział? Podczas webinaru prowadzący odpowiedzą na pytania:

        • Jak określić aspekty związane z ryzykiem i szansami organizacji?
        • Skąd brać dane wejściowe do analizy? W jaki sposób udowodnić podejście oparte na ryzyku w organizacji?
        • Jak można oceniać ryzyko z użyciem FMEA?

Zawartość webinarium

        • Przegląd wymagań normy ISO 9001:2015 w zakresie podejścia opartego na ryzyku
        • Opis i przykład analizy FMEA
        • Przykład adaptacji FMEA na potrzeby analizy ryzyka i szans w niewielkiej firmie produkcyjnej.

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja do 26 października.

Więcej »
Kiedy: 30.10.2017, 10:00-10:45 / 15.11.2017, 10:00-10:45

Webinar "RODO – fakty i mity dotyczące ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych"

Czytaj dalej

RODO, czyli nowe unijne rozporządzanie dotknie każdej firmy i organizacji, która działając na terenie Unii Europejskiej w jakikolwiek sposób przetwarza dane osobowe. Na jego wdrożenie unijne podmioty mają czas do 25 maja 2018. Co musisz wiedzieć o RODO prowadząc firmę:

        • Jakie zmiany w przetwarzaniu danych wprowadza RODO?
        • Jak przygotować na RODO swoją infrastrukturę i pracowników?
        • Jakie zmieniają się obowiązki Administratora Danych?

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 31.10.2017, 10:00-11:00

Webinar "GDPR - czy mnie to dotyczy?"

Czytaj dalej

Wraz z nadchodzącymi zmianami w prawie, coraz więcej firm poszukuje informacji na temat najważniejszych zmian prawnych i czytelnych, jasnych wskazówek pozwalających wdrożyć firmę do oczekiwanego stanu rzeczy. Zapraszamy Państwa na bezpłatne webinarium dotyczące rozporządzenia GDPR/RODO wchodzącego w życie w maju 2018 roku, podczas którego specjalista z firmy S4E postara się rozwiać wszelkie wątpliwości i dostarczyć podstawowych informacji na temat nadchodzących zmian.

Program webinaru:

        • Czym właściwie jest GDPR / RODO?
        • Wszystko kręci się wokół praw konsumenta
        • Najważniejsze zmiany prawne
        • Jakich danych dotyczy rozporządzenie, co to są dane osobowe?
        • Skutki prawne i technologiczne
        • Przenaszalność danych
        • Nadzór, raportowanie, audyt
        • RTBF - prawo do bycia zapomnianym
        • Od czego zacząć przygotowania?

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 06.11.2017, 10:00-11:30

Webinar "Pierwsze kroki z kodami kreskowymi"

Czytaj dalej

Webinar skierowant do firm, które rozpoczynają lub planują wdrożenie rozwiązań opartych o standardy GS1, prowadzony w każdy pierwszy roboczy poniedziałek miesiąca.

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 07.11.2017, 10:00-12:00

Webinar "Zarządzanie budżetem inwestycji – planowanie i kontrola kosztów projektu"

Czytaj dalej

Prowadzenie różnego rodzaju inwestycji – budowlanych, przemysłowych, rozwojowych wymaga odpowiedniego planowania i budżetowania projektu. Podczas webinarium poruszymy zagadnienia związane z szacowaniem budżetu przedsięwzięcia, planowanie zakresu działań, kalkulacji kosztów pośrednich oraz kwestie kontroli budżetu, rozliczeń całości przedsięwzięcia w celu monitorowania rentowności projektu.

Przygotowane zakres merytoryczny spotkania stanowi niezbędnik każdego menadżera, szefa projektu czy kierownika inwestycji.

Agenda webinaru:

        • Jak odpowiednio zaplanować koszty projektu w warunkach ryzyka?
        • Jak kontrolować koszty projektu – wykorzystanie IT na przykładzie case study Agro-Projects sp. z o.o. sp. k.

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 16.11.2017, 10:00

Webinar "VAT w samorządach - kwalifikowalność VAT w projektach unijnych"

Czytaj dalej

Szkolenie skierowane jest do przedstawicieli administracji samorządowej: skarbników i pracowników służb finansowo-księgowych jednostek samorządu terytorialnego, pracowników regionalnych izb obrachunkowych i innych organów kontrolujących finanse samorządów, osób zajmujących się przygotowaniem i rozliczaniem wniosków o dofinansowanie.

Cele szkolenia:

        • Pzedstawienie zasad dokonywania odliczeń podatku VAT w świetle obowiązujących przepisów podatkowych
        • Omówienie zagadnień problematycznych (na przykładach z praktyki organów podatkowych i sądów administracyjnych)
        • Wskazanie możliwych kierunków planowania inwestycji pod kątem minimalizacji niekorzystnych skutków związanych z zastosowaniem przepisów o częściowym odliczeniu podatku VAT

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 16.11.2017, 10:00 / 21.12.2017, 10:00

Webinar "Bezpieczna komunikacja e-mail: Ochroń firmę przed phishingiem"

Czytaj dalej

Podczas szkolenia usłyszysz jak zabezpieczyć komunikację e-mail w Twojej firmie i uchronić się przed atakami phishingowymi. Dowiesz się:

        • Dlaczego podszywanie się pod Twoją firmę to poważny problem?
        • Jak zabezpieczyć wysyłkę e-mail w Twojej firmie?
        • Dlaczego SPF i DKIM nie wystarczą by czuć się bezpiecznie?
        • Czym jest DMARC i s/mime? Dlaczego warto je wdrożyć?
        • Jak zdobyć status zaufanego nadawcy u polskich ISP?

Udział bezpłatny (możliwe elementy promocji produktu). Wymagana rejestracja.

Rejestracja »
Kiedy: 16.11.2017, 11:00

Webinar "Centralizacja, standaryzacja i automatyzacja" z cyklu "Produkcja Made In Poland – Na drodze do Przemysłu 4.0"

Czytaj dalej

Gośćmi webinaru będą tym razem przedstawiciele Grupy Kapitałowej Lubawa. Organizatorzy debaty odpowiedzą na pytania:

        • Jak obniżyć koszty funkcjonowania Grupy Kapitałowej?
        • W jaki sposób efektywnie centralizować i standaryzować procesy w Grupie Kapitałowej?
        • Czym powinny charakteryzować się narzędzia informatyczne wspierające pracę Grupy Kapitałowej?
        • Co rozumiemy przez elastyczność systemu ERP dla Grupy Kapitałowej?
        • Jak efektywnie zarządzać różnymi typami produkcji w ramach Grupy?
        • Jaka jest rola służb IT w funkcjonowaniu Grupy Kapitałowej?
        • Jak automatyzować procesy związane z rozliczaniem kosztów produkcji i utrzymać zyskowność produktów niskomarżowych?

Więcej o cyklu "Na drodze do Przemysłu 4.0":

Obniżenie kosztów produkcji i jednocześnie szybka reakcja na zapytania klientów, produkcja zindywidualizowanych wyrobów i krótkich serii z zachowaniem zalet produkcji masowej, model produkcji "just – in – time" na najwyższym poziomie - w konsekwencji znaczna przewaga nad konkurencją… - tak ma działać fabryka przyszłości realizująca ideę Przemysłu 4.0, w której ludzie, maszyny oraz systemy IT automatycznie wymieniają informacje w toku produkcji, zarówno w obrębie fabryki, jak i różnych systemów IT. Przemysł 4.0 to nieunikniony etap rozwoju przemysłu. Firmy poddające się cyfrowej rewolucji w kolejnych obszarach swojej działalności aktywnie uczestniczą w kształtowaniu wynikających z niego zmian. Już teraz wiele z nich osiąga kilkudziesięcioprocentowe wzrosty wydajności, wyciska dodatkowe moce z maszyn, systematycznie obniża koszty operacyjne i generuje dodatkowe zyski. Co musiało się jednak wydarzyć, żeby te osiągnięcia były możliwe, jak wyglądało to z perspektywy konkretnego przedsiębiorstwa, konkretnej hali produkcyjnej? Odpowiedzi na to pytanie organizatorzy będą szukać w czasie serii debat eksperckich oraz webinarów typu Best Practices, w trakcie których swoimi doświadczeniami podzielą się przedstawiciele firm produkcyjnych, dla których rewolucja w automatyzacji procesów logistyczno-produkcyjnych staje się faktem.

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 17.11.2017, 10:00

Webinar "Dostarczalność e-mail w okresie Świąt"

Czytaj dalej

Święta Bożego Narodzenia, Black Firday, Cyber Monday – szaleństwo zakupów. Czas, w którym większość firm zwiększa wolumen wysyłkowy, a najważniejsze maile transakcyjne czekają w kolejkach na Twoich serwerach i po stronie operatorów pocztowych.

Podczas webinaru dowiesz się:

        • Dlaczego warto zadbać o dedykowany adres IP
        • Jak zwiększyć prędkość wysyłki w okresie Świąt
        • Co zrobić, by e-maile nie trafiały do spamu
        • Jak upewnić się, że maile transakcyjne będą zauważone

Udział bezpłatny (możliwe elementy promocji produktu). Wymagana rejestracja.

Rejestracja »
Kiedy: 21.11.2017, 10:00-11:00 / 12.12.2017, 10:00-11:00

Webinar "Jak ominąć spam? – Zestaw sprawdzonych sposobów, aby trafić do skrzynki odbiorczej"

Czytaj dalej

Podczas webinaru dowiesz się jak dotrzeć do skrzynek odbiorczych Twoich adresatów. Poruszane zagadnienia odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania związane zarówno z mailingiem reklamowym, jak i transakcyjnym. Poznasz także:

        • Zestaw sprawdzonych metod pomagających ominąć spam
        • Czym są czarne listy i co zrobić gdy się na nich znajdziesz
        • Czym są spam-trapy i jak ich uniknąć
        • Jak zabezpieczyć się przed phishingiem i spoofingiem e-maili

Udział bezpłatny (możliwe elementy promocji produktu). Wymagana rejestracja.

Rejestracja »
Kiedy: 22.11.2017, 11:00-12:00

Webcast "Oddelegowanie pracownika za granicę. 7 kroków, których nie można pominąć"

Czytaj dalej

Kwestia oddelegowań pracownika za granicę jest uregulowana w przepisach prawa pracy jedynie szczątkowo. Pracodawcy nie wiedzą jakie obowiązki na nich spoczywają oraz jakie ryzyka, zagrożenia i korzyści przynosi migracja pracowników. Zapraszamy na darmowy webcast podczas, którego poruszone zostaną najważniejsze kwestie praktyczne związane z oddelegowaniami.

Agenda webcastu:

        • Oddelegowanie / podróż służbowa / delegacja – jakie są różnice?
          • Kluczowe elementy podróży służbowej i oddelegowania oraz różnice między nimi
        • Dokumenty – co powinno się w nich znaleźć?
          • Aneks do umowy o pracę i umowa między spółkami wysyłającą i przyjmującą
        • Opodatkowanie wynagrodzenia w Polsce i za granicą – jakie zasady obowiązują?
          • Ustalanie rezydencji podatkowej, źródła dochodów i sposobu rozliczania podatku
        • Ubezpieczenia społeczne i zdrowotne – w którym kraju trzeba płacić składki?
          • Miejsce opłacania składek ZUS, zasady naliczania oraz obowiązki spółki i pracownika
        • Obowiązki płatnika – o czym warto pamiętać?
          • 5 ważnych zasad, których powinien przestrzegać płatnik wynagrodzeń osób oddelegowanych
        • Rozliczanie czasu pracy, urlopów i świadczeń chorobowych – na co warto zwrócić uwagę?
          • Radzenie sobie z niezgodnościami kalendarzy dni wolnych od pracy oraz specyficznymi sytuacjami naliczania świadczeń chorobowych i zasiłków dla osób oddelegowanych
        • Polityka wyrównania podatkowego – dlaczego warto ją mieć?
          • Funkcja, rodzaje i praktyczne zastosowanie polityki wyrównania podatkowego

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja.

Więcej »
Kiedy: 27.11.2017, 10:00

Webinar "FSC-STD-40-004 wersja 3.0 - nowe wymagania standardu"

Czytaj dalej

Forest Stewardship Council® opublikowała na początku bieżącego roku nową wersję podstawowego standardu odniesienia FSC-STD-40-004 wersja 3.0. Zakończyła ona 2 letni proces nowelizacji tego standardu. Nowa wersja standardu wchodzi w życie 1 kwietnia br. i ma 12 miesięczny okres przejściowy. Firmy, które uzyskały certyfikat w oparciu o dotychczasową wersję standardu 2.1 są zobowiązane do dostosowania swoich udokumentowanych systemów kontroli pochodzenia produktu FSC® i przejścia oceny zgodności względem nowej wersji najpóźniej do 31 marca 2018.

Nowa wersja standardu porządkuje wymagania, przenosząc publikowane wymagania w dokumentach FSC-DIR oraz publikowanych cyklicznie interpretacjach wymagań standardów. Wyjaśnieniu uległa kwestia dotycząca platformy rejestracji transakcji, która budziła najwięcej emocji. Wprowadzono zmiany dotyczące systemu kredytowego, które umożliwiają prowadzenie jednego konta kredytowego przez wszystkie lokalizacje objęte zakresem certyfikatów wielooddziałowych.

Dlaczego warto wziąć udział?

        • Webinar informuje o zmianach wprowadzonych przez nową wersję podstawowego standardu odniesienia FSC-STD-40-004 wersja 3.0, która wchodzi w życie 1 kwietnia 2017 r. i umożliwia dostosowanie systemów kontroli pochodzenia produktów FSC firm, które posiadają już certyfikaty FSC COC, oraz podmiotów, które zamierzają certyfikować się w najbliższej przyszłości. Przewidziany jest również czas na moderowaną sesję pytań uczestników.

Udział bezpłatny. Wymagana rejestracja do 24 listopada.

Więcej »
Kiedy: 29.11.2017, 11:00

Webinar "Przygotuj mikroprzedsiębiorstwo na JPK i pozostałe zmiany w przepisach"

Czytaj dalej

Od stycznia 2018 roku przepisy nakładają na mikroprzedsiębiorców obowiązek przekazywania organom kontroli skarbowej szczegółowych danych podatkowych. Informacje te muszą być generowane i przesyłane w wersji elektronicznej – w ściśle określonym schemacie. Wiąże się to z koniecznością dostosowania systemów informatycznych przedsiębiorstw. Dzięki udziałowi w webinarze z cyklu "Omnichannel w praktyce" dowiesz się:

        • Czym jest i z czego się składa Jednolity Plik Kontrolny
        • Kogo i od kiedy dotyczy
        • Co grozi za niewysłanie pliku JPK
        • Jak przygotować się do wygenerowania i przesłania JPK

Udział bezpłatny (elementy promocji produktu). Wymagana rejestracja.

Więcej »

Informacje z ZPP

Informacje z ZPP

Najnowsze działania ZPP oraz informacje gospodarcze

Gdzie: Warszawa // Kiedy: 30.10.2017, 9:00

"Śniadanie w Niedźwiedziu". Gość specjalny: Konrad Szymański, Wiceminister ds. europejskich

Czytaj dalej

Związek Przedsiębiorców i Pracodawców oraz Fundacja Warsaw Enterprise Institute zapraszają do udziału w "Śniadaniu w Niedźwiedziu", którego gościem będzie Konrad Szymański, Wiceminister ds. europejskich w Ministerstwie Spraw Zagranicznych.

Tematem spotkania będzie sytuacja pracowników delegowanych w Unii Europejskiej.

"Śniadanie w Niedźwiedziu" to inicjatywa mająca na celu wymianę poglądów środowiska przedsiębiorców, polityków, ekspertów i menedżerów sektora publicznego. Chcemy prowadzić dialog w ważnych sprawach społeczno-gospodarczych. Spotkania mają charakter off the record – nie rejestrujemy ich i nie cytujemy publicznie.

Bufet śniadaniowy – 30 PLN, płatne u kelnerów. Wymagane zgłoszenie udziału do 26 października na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zaproszenia są imienne i nie transferowalne na inne osoby.

Raport ZPP: Prawa przedsiębiorców w Polsce przestrzegane na umiarkowanym poziomie. Potrzebne uproszczenie prawa i podatków

Czytaj dalej

Związek Przedsiębiorców i Pracodawców poddał ocenie przestrzeganie praw przedsiębiorców w Polsce. Jak wynika z raportu, pomimo nieznacznego postępu w stosunku do ubiegłego roku, stan przestrzegania praw przedsiębiorców w Polsce oceniono na 30 punktów - prawa przedsiębiorców są umiarkowanie przestrzegane. Zdaniem ekspertów ZPP nie jesteśmy krajemy perfekcyjnie szanującym prawa przedsiębiorców (wartość wskaźnika w takim przypadku wynosi 56+ pkt.), ale również nie jesteśmy krajem, który je masowo łamie (według skali 0-11 pkt.).

W publikacji przeanalizowano między innymi: pewność prawa, prawo do domniemania uczciwości, prawo do szybkiego i transparentnego procesu, prawo do egzekucji wierzytelności, prawo do swobodnego zawierania umów oraz inne obszary…

Więcej »

Porozumienie Ministrów Pracy na temat delegowania pracowników w Luksemburgu

Czytaj dalej

Wypracowano wspólne stanowisko Rady – tzw. General Approach w sprawie reformy dyrektywy delegowania pracowników na spotkaniu Ministrów ds. Zatrudnienia w ramach Employment, Social Policy, Health and Consumer Affairs Council (EPSCO) w Luksemburgu. Nowe zasady dla delegowania w transporcie zostaną zsynchronizowane z Lex Specialis i wejdą w życie wraz z dedykowaną dla sektora regulacją. Do czasu wypracowania regulacji dla delegowania w transporcie – sektor będą obowiązywać obecne przepisy na mocy Dyrektywy z 1996 roku.

- Odroczenie terminu prac na regulacjami dotyczącymi świadczenia usług transportowych to dobra informacja dla polskich firm z tego sektora. Uważamy jednak, że ta kwestia w ogóle nie powinna być podejmowana na forum unijnym z uwagi na ingerencję w zasadę wolnej konkurencji pomiędzy podmiotami z różnych państw - powiedział Marcin Nowacki, wiceprezes ZPP. - Nie zgadzamy się z tym, aby w sektorze usługowym stosować zasadę „ta sama płaca za tę samą pracę”. Dyrektywa o pracownikach delegowanych jest przykładem takiej regulacji. Jesteśmy przeciwni, aby ograniczenia dotyczyły także branży transportowej. Z drugiej strony jednak niektóre państwa członkowskie, szczególnie Francja, już teraz utrudniają wejście na rynek usług, w tym na rynek sektora transportu. Jest to wbrew obowiązującym przepisom UE w sprawie udzielenia dostępu do tych rynków - dodał ekspert ZPP…

Więcej »

Raport WEI: Ukraińska imigracja do Polski w kontekście sytuacji na rynku pracy

Czytaj dalej

Europa stoi przed ogromnymi wyzwaniami demograficznymi. Liczba urodzeń w żadnym kraju europejskim nie gwarantuje prostej zastępowalności pokoleń, co ma bardzo logiczną konsekwencję – w ciągu najbliższych lat Europa będzie stopniowo się wyludniać. Problem ten dotyczy również Polski, a wręcz jest w naszym kraju szczególnie widoczny, nasilony i potencjalnie może mieć wiele negatywnych skutków.

Warsaw Enterprise Institute w opracowanym wspólnie z Kolegium Europy Wschodniej raporcie "Ukraińska imigracja do Polski. Analiza zjawiska w kontekście sytuacji na rynku pracy" bada zjawisko imigracji i jej wpływ w kontekście sytuacji na rynku pracy. Bieżąca sytuacja polityczna i gospodarcza sprawiła, że przed Polską otworzyło się źródło imigrantów skorych do podejmowania zatrudnienia i bardzo łatwo asymilujących się ze względu na bliskość kulturową. Chodzi o obywateli Ukrainy, którzy przybywają do Polski licznie, zarówno ze względów ekonomicznych, jak i politycznych. Szacuje się, że jest ich w Polsce około miliona, chociaż wedle wszelkiego prawdopodobieństwa i analizy liczby zarejestrowanych oświadczeń o zamiarze powierzenia wykonywania pracy cudzoziemcowi można w tej chwili mówić prawdopodobnie o jeszcze większej liczbie. Pracują oni w Polsce ciężko, nie tylko zarabiają na utrzymanie i konsumpcję…

Więcej »

Stanowisko ZPP ws. projektu ustawy o zmianie ustawy o transporcie drogowym

Czytaj dalej

Stanowisko Związku Przedsiębiorców I Pracodawców ws. projektu ustawy o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o czasie pracy kierowców z dnia 18 września 2017 r.:

Rynek przewozu osób jest tym obszarem gospodarki, w którym w ostatnim czasie zachodzi szereg zmian. Dostosowanie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (dalej jako: "ustawa") do zmieniającego się rynku jest głównym założeniem projektowanych regulacji. Jak wskazano w uzasadnieniu projektu ustawy o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o czasie pracy kierowców (dalej jako: "projekt"), ma on na celu „stworzenie jednakowych warunków prawnych dla podmiotów prowadzących działalność w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób, zapewnienie bezpieczeństwa pasażerów oraz wprowadzenie mechanizmów umożliwiających skuteczniejszą kontrolę prawidłowości wykonywania działalności gospodarczej przez pośredników i podmioty z nimi współpracujące”. Niemniej jednak, zaproponowane przez projektodawcę rozwiązania ocenić należy zdecydowanie negatywnie…

Więcej »

Stanowisko ZPP ws. projektu ustawy o ochronie danych osobowych z 12 września 2017 roku

Czytaj dalej

Niestety, pomimo przekazywanych przez przedsiębiorców głosów w ramach prekonsultacji częściowego projektu ustawy pokazanego przez Ministerstwo w marcu br., opublikowany 14 września br. projekt nowej ustawy o ochronie danych osobowych powiela negatywnie oceniane przez przedsiębiorców zapisy.

      Celem przedstawionych uwag ZPP nie jest oczywiście stwarzanie pola dla dokonywania naruszeń danych osobowych, a podkreślenie, że w oparciu o przedstawione w projekcie przepisy przedsiębiorcy nie będą w pełni mieli możliwości realizowania prawa do obrony przed zarzutami odnoszącymi się do naruszeń. Wątpliwości dotyczą kilku podstawowych elementów przedstawionego aktu i zostaną omówione poniżej…
Więcej »

Postępowanie Restrukturyzacyjne – ratujemy przedsiębiorstwo cz. I

Czytaj dalej

Prowadząc działalność gospodarczą możliwe że natrafimy na problemy ekonomiczne, które jeżeli nie zostaną odpowiednio wcześnie naprawione mogą rodzić konieczność zgłoszenia upadłości. Wiemy, że firma da sobie radę, chcemy ją ratować, potrzebujemy jednak ochrony państwa przed wierzycielami i nieco czasu na odbudowę. Prawo restrukturyzacyjne ustanawia zasadę pierwszeństwa restrukturyzacji przed upadłością. Wskazuje, że w przypadku zgłoszenia wniosku restrukturyzacyjnego i wniosku o ogłoszenie upadłości sąd w pierwszej kolejności rozpozna wniosek restrukturyzacyjny.

Zadaniem ustawy z dnia 15 maja 2015 roku prawo restrukturyzacyjne jest pomoc i odbudowa przedsiębiorstwa poprzez uniknięcie upadłości. Zatem jeżeli sytuacja ekonomiczna przedsiębiorstwa wymaga naprawy, podmiot jest zagrożony niewypłacalnością ustawodawca preferuje podjęcie próby uniknięcia upadłości. Ustalenie zagrożenia niewypłacalnością jest możliwe jedynie pod warunkiem precyzyjnego planowania wydatków i przychodów, co jest warunkiem sine qua non przeprowadzenia skutecznego postępowania restrukturyzacyjnego…

Więcej »

CBA dostanie więcej pieniędzy i kompetencji. Przedsiębiorcy komentują pomysły zaostrzające walkę z korupcją

 Źródło: money.pl 

Czytaj dalej

Przedsiębiorca za brak kodeksu antykorupcyjnego w swojej firmie będzie zagrożony karą nawet do 10 mln zł. Projekt ustawy o jawności życia publicznego ma też zagwarantować nietykalność w miejscu pracy osobie informującej o korupcji. - To mocno kontrowersyjne. Zbyt duże tu pole do interpretacji. Może się okazać, że sygnalistów będzie za chwilę pół miliona - mówi Cezary Kaźmierczak, prezes ZPP.…

Więcej »

''Proszę to Wyjaśnić'' 18.10.2017

 Źródło: wpolsce.pl 

Czytaj dalej

Drugi odcinek "Proszę to Wyjaśnić" poświęcony jest podwójnym standardom żywności. Jak to jest, że gorsze jakościowo produkty trafiają na rynek Europy Środkowo-Wschodniej? Czy można temu zaradzić? Na te pytania odpowiadają goście Edyty Hołdyńskiej: Cezary Kaźmierczak, prezes Związku Przedsiębiorców i Pracodawców oraz prof. Wawrzyniec Konarski z uczelni Vistula…

Więcej »

Przegląd prasy online

Przegląd prasy online

Bezpłatne cyfrowe wydania lokalnej oraz ogólnopolskiej prasy

Region: Koszalin

Prestiż Magazyn Koszaliński [7(85), X/2017]

 WWW: prestizkoszalin.pl  Czytaj »
Region: Szczecin

Prestiż Magazyn Szczeciński [9(108), X/2017]

 WWW: prestizszczecin.pl  Pobierz [PDF] »
Region: Koszalin

BiznesPlus [IX/2017]

 WWW: miasto.koszalin.pl  Pobierz [PDF] »
Region: Koszalin

MiastoPlus [10(41), X/2017]

 WWW: miasto.koszalin.pl  Pobierz [PDF] »
Region: Pomorze Zachodnie

Świat Biznesu [10-11(191-192), X-XI/2017]

 WWW: swiatbiznesu.com  Pobierz [PDF] »
Region: Koszalin

MM Trendy Koszalin [9(47), X/2017]

 WWW: facebook.com/mmtrendykoszalin  Czytaj »
Region: Szczecin

MM Trendy Szczecin [10(55), X/2017]

 WWW: szczecin.naszemiasto.pl/mm-trendy  Czytaj »
Tematyka: Reklama i marketing internetowy

Firmer [4(23), X-XII/2017]

 WWW: firmy.net/firmer  Pobierz [PDF] »
Tematyka: E-Commerce

Mensis [5(49)/2017]

 WWW: mensis.pl/magazyn-mensis  Czytaj »
Tematyka: Outsourcing

Outsourcing&More [5(36), IX-X/2017]

 WWW: outsourcingandmore.pl  Pobierz lub czytaj »
Tematyka: Reklama

OOH magazine [133, X-XII/2017]

 WWW: oohmagazine.pl  Pobierz [PDF] »
Tematyka: Biznes

Business Life Polska [5(10), X-XI/2017]

 WWW: majermedia.com/business-life-polska  Czytaj »

Więcej
o Magazynie

W "Magazynie Zachodniopomorskiego ZPP" informujemy o działaniach Zachodniopomorskiego ZPP oraz ogólnopolskiego ZPP, a także o zapytaniach ofertowych, bezpłatnych szkoleniach przez Internet i wydarzeniach na terenie województwa zachodniopomorskiego.
Członkowie ZZPP otrzymują dodatkowo
redagowany przez ogólnopolski ZPP
Biuletyn "Prawo & Legislacja".
Biuletyn "Prawo & Legislacja" zawiera najnowsze informacje z zakresu zmian prawa, projektów ustaw, przepisów podatkowych - w szczególności dotyczących podatku VAT i kontroli podatkowych, sposobów finansowania, oraz rozwoju firmy. Nie zabraknie w nim również ciekawostek z rynku pracy.

O nas

Należymy do ogólnopolskiego Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, a jednocześnie stanowimy suwerenną organizację pracodawców. Działamy na terenie województwa zachodniopomorskiego, występując w imieniu ZPP, oraz podejmując samodzielne działania na rzecz poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Od swoich członków nie wymagamy ani jakichkolwiek opłat (wpisowych, miesięcznych składek), ani obowiązkowego uczestnictwa w spotkaniach czy zaangażowania w realizowane przez nas projekty. Szanujemy czas każdego przedsiębiorcy, dlatego aby do nas dołączyć, wystarczy wypełnić prostą deklarację na naszej stronie internetowej.

Skontaktuj się z nami

Zachęcamy do kontaktu z nami w przypadku jakichkolwiek pytań, uwag, czy pomysłów.

Napisz do nas

Porozmawiaj z nami

+48 726 702 777

Spotkaj się z nami

Koszalin, Partyzantów 17
(Park Technologiczny)
pokój 209