Program bezpłatnych indywidualnych konsultacji z Doradcami projektu "Google Internetowe Rewolucje dla Firm" zakończył się w roku 2018.
Cały czas dostępna jest jednak platforma edukacyjna projektu "Internetowe Rewolucje", w ramach której możesz skorzystać z bezpłatnych kursów marketingu internetowego – w tym stworzyć swój indywidualny plan nauki. Szczegóły znajdziesz na stronie:
learndigital.withgoogle.com/internetowerewolucje.
Polecamy także lekturę naszego opracowania "Internetowy niezbędnik przedsiębiorcy, czyli narzędzia, które przydadzą się Twojej firmie" stworzonego na bazie szkolenia z udziałem Doradców projektu "Google Internetowe Rewolucje dla Firm". W dodatku specjalnym do Magazynu Zachodniopomorskiego ZPP - naszego bezpłatnego informatora dla przedsiębiorców - znajdziesz przegląd wielu rozwiązań wspierających działania marketingowe i sprzedażowe w Internecie. Zachęcamy do lektury pod adresem:
zzpp.net.pl/magazyn/1.
Chcesz wiedzieć, jak z pomocą Internetu docierać do klientów? Do końca 2018 roku możesz zapisać się na bezpłatne konsultacje w ramach projektu Google "Internetowe Rewolucje dla Firm".
O projekcie
Google "Internetowe Rewolucje dla Firm" to inicjatywa mająca na celu wspieranie przedsiębiorców w wykorzystaniu potencjału Internetu do rozwoju biznesu, posiadająca formę bezpłatnych indywidualnych konsultacji w siedzibie Twojej firmy, z udziałem jednego z dedykowanych Doradców zlokalizowanych w całej Polsce. Organizatorem projektu jest Google Polska przy współpracy ze Związkiem Przedsiębiorców i Pracodawców, a my pełnimy rolę partnera w województwach zachodniopomorskim oraz lubuskim. Więcej informacji o projekcie znajdziesz na stronie bit.ly/IRdlaFirm.
Na czym to polega?
O czym będziesz rozmawiać z Doradcą?
O czym tylko zdecydujesz. z konsultacji możesz skorzystać niezależnie od tego, czy skupiasz się na podnoszeniu zadowolenia klientów ze swoich produktów, pozyskiwaniu nowych użytkowników do swojej usługi czy zdobywaniu nowych rynków.
Dla niektórych firm najważniejsze może być zbudowanie obecności w internecie i wykorzystywanie jej w kontakcie z obecnymi klientami, dla innych zaprojektowanie strony mobilnej, wdrożenie sklepu internetowego czy wykorzystanie sieci do promocji i sprzedaży za granicą. To Ty określasz zakres tematyczny spotkania.
Dlaczego warto aktywnie działać w Internecie? Bo Twoi klienci już tam są. 67% Polaków korzysta z Internetu przynajmniej raz w tygodniu, spędzając w nim dziennie średnio 4,4 godziny na komputerach i 1,3 godziny na urządzeniach mobilnych. 39% aktywnie korzysta z mediów społecznościowych - średnio 1 godzinę i 45 minut dziennie. 55% co najmniej raz w miesiącu kupuje przez Internet. a tendencje są wzrostowe. (Źródła: 1. Raport Deloitte "Tech Trends 2017. The kinetic enterprise"; 2. Raport McKinsey & Company "Cyfrowi Polacy"; 3. Raport We Are Social i Hootsuite "Digital in 2017: Global Overview".)
Opinie uczestników
Myślisz, że Internet nie jest dla Ciebie? Przekonaj się, że również Ty możesz wykorzystywać Internet do zdobywania i utrzymywania klientów. Posłuchaj na bit.ly/IR2017Opinie, co o "Internetowych Rewolucjach dla Firm" mówią dotychczasowi uczestnicy bezpłatnych konsultacji. Zaskoczy Cię, jak nawet najbardziej nietypowa branża może zyskać na obecności w sieci.
W 2017 r. w projekcie wzięło udział ponad 10.000 przedsiębiorców. Jak wynika z badania "Internetowe Rewolucje Google – Ipsos Impact Study", aż 94% przedsiębiorców było usatysfakcjonowanych ze szkolenia. z pozytywnym odbiorem spotkały się także plany dalszych działań dla ich biznesu, które pomogli opracować doradcy. Aż 89% przedsiębiorców stwierdziło, że przyczynią się one do zwiększenia efektywności firmy w przyszłości. Szkolenia w ramach "Internetowych Rewolucji dla Firm" otwierają także nowe perspektywy przed prowadzącymi biznes – 72% z nich poznało nowe sposoby prowadzenia działalności gospodarczej online. Ogółem aż 99% poleciłoby udział w projekcie innym przedsiębiorcom lub swoim partnerom biznesowym. (Źródło: Strefa Biznesu)
Rozmowy ZZPP
– Poradnik Przedsiębiorcy
O tym, dlaczego warto wykorzystywać Internet w biznesie, oraz jak robić to skutecznie, mówiliśmy w trzecim odcinku Rozmów ZZPP – naszego bezpłatnego wideoporadnika dla przedsiębiorców realizowanego przy współpracy z Polska Presse Group (wydawcą Głosu Koszalińskiego oraz Głosu Szczecińskiego), z udziałem przedsiębiorców zrzeszonych w Zachodniopomorskim ZPP w woli ekspertów, dostępnym pod adresem bit.ly/RozmowyZZPP3. Gościem prezesa ZZPP Roberta Bodendorfa była Zofia Mazurek – Doradca projektu Google "Internetowe Rewolucje dla Firm".
Z webinarium dowiesz się:
- Jak najlepiej dobierać kanały marketingowe?
- Jakie cechy posiada dobra strona internetowa?
- Na czym polega marketing w wyszukiwarkach?
- Jakie są różnice między optymalizacją (SEO) a reklamą typu "płać za kliknięcie" (PPC)?
- Jak możesz dać się znaleźć klientom dzięki stosowaniu często wyszukiwanych fraz?
- Co możesz zyskać dzięki wideo marketingowi i transmisjom na żywo?
Internetowy Niezbędnik Przedsiębiorcy
Pod koniec września w Koszalinie i Szczecinie odbyły się w ramach "Internetowych Rewolucji dla Firm" bezpłatne warsztaty dla szerokiego grona przedsiębiorców pod hasłem "Internetowy niezbędnik przedsiębiorcy, czyli 9 narzędzi, które przydadzą się Twojej firmie". w ich trakcie omówiliśmy pokrótce rozwiązania, którymi przedsiębiorcy mogą wspierać działania marketingowe i sprzedażowe w Internecie. Przegląd tych narzędzi znajdziesz w dodatku specjalnym do Magazynu Zachodniopomorskiego ZPP - naszego bezpłatnego informatora dla przedsiębiorców - pod adresem zzpp.net.pl/magazyn/1.